سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چاپ ۱۰ اثر برگزیده از فرهنگیان استان در کتاب همای سلامت

۱۰ اثر برگزیده از فرهنگیان خراسان جنوبی با موضوع سلامت روان دانش آموزان، در کتاب همای سلامت چاپ شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، واقعی ، مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: فرهنگیان استان بیش از ۴۰۰ اثر تولید و دبیرخانه همای سلامت ارسال کردند که پس از ارزیابی ۱۰ اثر برگزیده در کتاب همای سلامت به چاپ رسید.

او افزود: مجموعه‌ی همای سلامت مجموعه‌ای از مقاله‌ها، اقدام پژوهی‌ها و طرح‌های ابتکاری همکاران فرهنگی در زمینه سلامت روان است که به صورت منسجم و هدفمند از سوی اداره مشاوره تربیتی و تحصیلی جمع آوری شده است.

واقعی با بیان اینکه در جامعه امروز، ارتقای سلامت روان دانش آموزان امری ضروری و غیر قابل انکار است گفت: امروزه برای رسیدن به آرامش و سلامت روان نیازمند نگاهی مبتنی بر پایه‌های علمی به مسائل هستیم و نظام آموزشی با حضور همکاران متفکر و خلاق و با تجربه می‌تواند نظراتی خلاق ارائه و به اشتراک بگذارد.


بیشتر بخوانید

مدیرکل آموزش و پرورش استان، نگاه مبتکرانه و پژوهشی با ارائه راهکار‌های عملی و آزمون شده به مقوله‌ی سلامت روان دانش‌آموزان را مهم‌ترین ویژگی کتاب همای سلامت دانست و یاد آور شد: این مجموعه می‌تواند نقشه‌ی راهی مناسب برای ایده‌های تازه‌ی دیگر معلمان علاقه‌مند ترسیم کند و راهنمای آنان باشد.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.