برگزاری هشتمین سوگواره احلی من العسل در مدارس بیرجند

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیرجند از برگزاری هشتمین سوگواره احلی من‌ العسل در مدارس شهرستان خبر داد.

یکه خانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیرجند در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: این سوگواره هرساله و در روز ششم محرم با شرکت دانش آموزان شهرستان به صورت متمرکز و با شکوه برگزار می‌شده که باعث آشنایی دانش آموزان با شهدای کربلا به ویژه حضرت قاسم (ع) بوده است.

او ضمن اشاره به شرایط خاص محرم امسال و شیوع ویروس کرونا افزود: این برنامه امسال با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی در قالب‌های جدیدی همچون راه‌اندازی کاروان رهپویان حضرت قاسم (ع) و پویش مجازی احلی من‌ العسل برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید


یکه خانی با اشاره به راه اندازی کاروان ره پویان حضرت قاسم (ع) عنوان کرد: این کاروان با همکاری بسیج دانش آموزی بیرجند تشکیل شده و در روز پنجم شهریورماه مصادف با ششم ماه محرم با رعایت کلیه دستورالعمل‌های بهداشتی، در میادین شهر به اجرای عزاداری خواهند پرداخت.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیرجند با اشاره به پویش کشوری احلی من العسل عنوان کرد: این پویش در فضای مجازی و بستر شبکه شاد انجام می‌شود و تمامی دانش آموزان می‌توانند آثار خود را تحت عنوان هر خانه یک هیئت در قالب‌های مختلف مداحی نوگلان و نوغلامان اهل بیت، ساخت نماهنگ و تدوین پادکست، طراحی پوستر، دلنوشته طراحی و به آدرس ahlamenalasal۸@ در شبکه دانش آموزی شاد ارسال کنند.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.