سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم تسهیل روند بازپرداخت وام کشاورزان با هدف حمایت از تولید

رییس کل دادگستری استان هرمزگان بر لزوم لزوم تسهیل روند بازپرداخت وام کشاورزان با هدف حمایت از تولید تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،علی صالحی رییس کل دادگستری استان هرمزگان گفت:یکی از مهمترین اهداف دستگاه قضایی هرمزگان استفاده از نقطه نظرات تشکل‌های صنفی برای حرکت در مسیر توسعه و ارتقای شاخص عدالت در استان است.

او در دیدار با اعضای هیئت مدیره نظام صنفی کشاورزی استان هرمزگان برای پیگیری حقوق فعالین بخش کشاورزی و دام پروری و همچنین پیگیری مطالبات این صنف در حوزه زمین و آب افزود: بحث سوء مصرف آب در بخش کشاورزی باید مدیریت شود و در بهره برداری از همه منابع به ویژه آب به مصرف بهینه توجه ویژه صورت پذیرد.

رییس کل دادگستری استان هرمزگان با اشاره به اهمیت حوزه کشاورزی برای دستیابی به توسعه پایدار و رونق اقتصادی افزود: محصولات تولید شده در بخش کشاورزی قوت مردم هستند و نباید خللی در روند تولید و عرضه آن‌ها ایجاد شود.

صالحی گفت: با توجه به خشکسالی‌های متوالی طی سالیان اخیر و از بین رفتن سفره‌های آب زیر زمینی نیاز است تا دولت با مدیریت صحیح در حفظ منابع آبی به گونه‌ای عمل کند که در چارچوب قانون حق و حقوق کشاورزان هم تأمین شود چرا که حفظ سرمایه کشاورزان و دام داران بسیار حائز اهمیت است.

او حمایت مالی و پرداخت تسهیلات مورد نیاز کشاورزان را امری ضروری عنوان کرد و افزود: لازم است در جلسه‌ای با دبیرخانه شورای عالی بانک‌های استان و بانک کشاورزی، در حضور نماینده کشاورزان نسبت به تعیین تکلیف نحوه بازپرداخت بدهی فعالین عرصه کشاورزی و تسهیل روند تسویه حساب وام‌های این بخش با هدف حمایت از تولید اقدام شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.