سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع بسته‌های مواد غذایی به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال به نیازمندان اردبیل

فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل از توزیع بسته‌های مواد غذایی به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال توسط نیروی انتظامی استان به نیازمندان اردبیل خبر داد.

سردار هوشنگ حسینی، فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: در راستای کمک‌های مومنانه به مناسبت ایام ماه محرم نیروی انتظامی استان اردبیل بسته‌های مواد غذایی به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال در بین نیازمندان استان اردبیل توزیع کرد.

او بیان کرد: دومین مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه توسط نیروی انتظامی استان امروز با توزیع ۳۰۰ بسته مواد غذایی به ارزش ۶۰ میلیون تومان در استان اردبیل آغاز شد.

فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل تصریح کرد: خانواده‌های نیازمند و آسیب دیده از ویروس کرونا در استان اردبیل شناسایی شده و این بسته‌های مواد غذایی در بین این اقشار توزیع می‌شود.

سردار حسینی افزود: بعد از مرحله دوم کمک‌های مومنانه مقدمات مرحله سوم انجام شده تا بتوانیم برای ۳۰۰ تا ۴۰۰ نفر بسته‌های غذایی آماده کرده و برای نیازمندان استان توزیع خواهد شد.

او اظهار داشت: امروز در شرایطی قرار داریم که تلاش برای ثبات جامعه، نیاز به امید آفرینی برای حفظ آرامش جامعه است که همدلی و دست گیری از اقشار ضعیف جامعه از طریق کمک مومنانه یکی از راه‌های مفید و امید آفرین است.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.