معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: گام نخست مرحله دوم کمک‌های مومنانه در اردبیل با توزیع ۲۵ هزار بسته غذایی در بین خانوار‌های محروم و آسیب دیده از کرونا انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سرهنگ عبدی، معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل در نشست با مسئولان صدا وسیمای مرکز اردبیل با اعلام این خبر گفت: این کمک‌ها با همراهی و حمایت خیرین و مردم نیکوکار و حسینی استان اردبیل در طول ماه‌های ذیحجه، محرم و صفر تهیه و توزیع می‌شود.

او توزیع بسته‌های غذایی و لوازم تحصیلی در بین دانش آموزان محروم استان در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید، ارائه بسته‌های غذایی به جامعه کارگری استان و شکل دادن به پویش‌های شهروندان مهربان و شیفت‌های کاری ایثار را از دیگر برنامه‌های سپاه استان برای کمک به اقشار محروم استان ذکر کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (علیه السلام) استان اردبیل با بیان اینکه ویژه برنا مه‌های گرامیداشت چهلمین سالگرد آغاز هفته دفاع مقدس در استان اردبیل از ۱۵ تا ۲۲ شهریورماه برگزار می‌شود، خواستار همکاری همه جانبه همه دستگاه‌ها و نهاد‌ها بویژه صدا وسیمای مرکز اردبیل برای برگزاری شایسته این برنامه‌ها شد.

علی ملااحمدی، مدیرکل صداوسیمای مرکز اردبیل، با تبیین ابعاد هجمه‌های رسانه‌ای استکبار جهانی بر علیه نظام اسلامی، رسانه ملی را پرچمدار دفاع از ارزش‌ها و واقعیت‌های نظام اسلامی دانست و گفت: صداوسیما با تمام توان در برابر تحریف‌ها و تحریم‌های ظالمانه دشمنان ایستاده و براساس رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در برگزاری شایسته برنامه‌های هفته دفاع مقدس و رزمایش کمک‌های مومنانه نهایت تلاش خود را بکار خواهد بست.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.