سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ناپایداری‌های جوی برای جنوب و شرق بوشهر پیش‌بینی شد

هواشناسی استان بوشهر از احتمال وقوع ناپایداری‌های موقت جوی، رعد و برق و تندباد لحظه‌ای در جنوب و شرق استان خبر داده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد، امروز و روز‌های آینده در بیشتر ساعات شبانه روز، غبار محلی، گاهی وزش ملایم باد و در برخی نقاط نیز مه صبحگاهی وجود داشته باشد.

محمدرضا انصاری افزود: ضمن اینکه امروز و فردا در ساعاتی از بعد از ظهر تا اوایل شب در مناطق جنوبی و شرقی استان، با افزایش پوشش ابر، احتمال وقوع ناپایداری‌های موقت جوی، رعد و برق و تندباد لحظه‌ای وجود دارد.

او، جهت وزش باد را تا پیش از ظهر فردا، شمال غربی تا جنوب غربی و در ساعاتی جنوب شرقی تا شمال شرقی با سرعت ۸ تا ۳۰ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و در نواحی جنوبی و مناطق شرقی استان به طور موقت در ساعات عصر تا اوایل شب تا ۵۴ کیلومتر در ساعت پیش بینی کرد.

این کارشناس هواشناسی ارتفاع موج  را هم ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر عنوان کرد و ادامه داد: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۳:۲۵ بامداد، جزر اول ساعت ۱۱:۴۲، مد دوم ساعت ۱۸:۲۹ و جزر دوم ساعت ۲۰:۲۴ است.

انصاری گفت: از میان ۱۱ ایستگاه هواشناسی استان در ۲۴ ساعت گذشته، برازجان و اهرم با ۴۴ و خورموج با ۴۳ درجه سلسیوس بیشترین دما را ثبت کرده‌اند و هشت ایستگاه باقی مانده در گرم‌ترین ساعات دمای ۳۶ تا ۳۸ درجه سلسیوس را ثبت کرده‌اند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.