سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پلیس راه اسلام‌آباد غرب به پل دختر افتتاح شد

مراسم بهره برداری از پلیس راه اسلام‌آباد غرب به پل‌دختر در شهر حمیل برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ چشمه‌خاور معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : زیربنای پلیس راه اسلام آبادغرب به پل دختر ۶۵۰ متر است که دارای ۶۰۰ متر ساختمان اداری بوده و با اعتباری بالغ بر ۷۰میلیارد ریال ساخته و تحویل پلیس راه داده شده است.

چشمه خاور گفت : ساخت این پلیس راه در محور اسلام‌آباد غرب در استان کرمانشاه به پل‌دختر در استان لرستان با توجه به قرار گرفتن در مسیر ترانزیتی و همچنین مسیر عبور زائران عتبات عالیات اهمیت بسیاری داشت.

سلمانی جانشین فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه گفت: در ابتدا باید تشکر و تقدیر ویژه‌ای از مدیر و پرسنل محترم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای داشته باشم که با تلاش‌های شبانه روزی و همکاری با پلیس راه توانسته اند آمار تصادفات در استان کرمانشاه را کاهش دهند.

حیدری فرماندار اسلام‌آباد غرب گفت: بالا بردن اقتدار پلیس در تامین و ایجاد آرامش در جامعه لازم است و این نماد اقتدار نیاز به ایجاد شرایطی دارد تا بتواند امنیت هموطنان را تامین کند.

او افزود: احداث ساختمان پلیس راه حمیل توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سبب استقرار امنیت در جاده‌ها و بالا بردن احساس امنیت و حضور به موقع پلیس راه در بین هموطنان خواهد شد.

حیدری گفت: راهداری با ساخت و نگهداری جاده‌ها و پلیس راه با تامین امنیت هموطنان و با تلاش‌های شبانه روز توانسته‌اند آمار تصادفات را کاهش دهند .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.