سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدارس استان اردبیل آماده پذیرایی از دانش آموزان

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل از آمادگی مدارس استان برای بازگشایی مدارس روز ۱۵ شهریور ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، احمد ناصری، مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل ظهر امروز در مراسم مانور بازگشایی مدارس در مدرسه ابتدایی سبلان اردبیل هدف از برگزاری مانور بازگشایی مدارس را شناسایی نارسایی‌های موجود عنوان کرد و گفت: کادر مدیریت اجرایی مدارس در این مانور آمادگی مدرسه را برای آغاز فعالیت‌های آموزشی و پرورشی در ۱۵ شهریور ماه مورد ارزیابی قرار می‌دهند تا هرگونه نارسایی‌های احتمالی را برطرف نمایند.

او با اشاره به بازگشایی مدارس در ۱۵ شهریورماه افزود: برا اساس دستورالعمل ارسالی به مناطق و نواحی در صورتیکه استان اردبیل در وضعیت سفید باشد، آموزش در شرایط عادی، وضغیت زرد نیمه حضوری و قرمز به صورت مجازی ارائه خواهد شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل بیان کرد: بازگشایی مدارس با اولویت برگزاری کلاس‌های حضوری خواهد بود، ولی در عین حال آموزش و پرورش استان تابع شرایط است که از سوی دانشگاه علوم پزشکی اعلام خواهد شد.

ناصری با یادآوری اینکه اولویت آموزش و پرورش در بازگشایی مدارس، بهداشت و سلامت دانش آموزان می‌باشد به اولیا و خانواده‌ها اطمینان داد که آموزش و پرورش تمامی امکانات خود را بکار بسته است تا هیچ گونه مشکلی متوجه سلامت دانش آموزان نباشد.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.