سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با ایام ماه محرم ؛

رزمایش کمک مومنانه به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زنجان گفت: همزمان با ایام ماه محرم رزمایش کمک مومنانه به ارزش دو میلیارد تومان از محل نیات موقوفات و حسینیه اعظم زنجان اجرا می شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زنجان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،با تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین ع و یاران با وفایش گفت:ماه محرم ماه قیام برای احیای سنت پیامبر اسلام و اقامه امر به معروف و نهی از منکر است.

 فاتحی نژاد با اشاره به آغاز مرحله دوم رزمایش کمک‌های مومنانه در ایام محرم ادامه داد :در راستای لبیک به ندای مقام معظم رهبری تعداد ۱۱۲ هزار بسته مواد غذایی مابین مستمندان به ویژه کسانی که در دوران شیوع بیماری کرونا آسیب دیده اند توزیع خواهد شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زنجان افزود : برای تهیه و تامین ۱۱۰ هزار بسته مواد غذایی و بهداشتی مبلغ یک و نیم میلیارد تومان از طریق حسینیه اعظم  هزینه شده است .
 
او افزود: ۲ هزار  بسته مواد غذایی نیز با هزینه ۵۰۰ میلیون تومان از منابع نیات موقوفات استان تهیه شده و در آینده نزدیک بین نیازمندان توزیع خواهد شد.
 
انتهای پیام/ن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.