سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح اولین مرکز تصویر برداری پزشکی در سوسنگرد+تصاویر

اولین مرکز تصویر برداری پزشکی تخصصی در سوسنگرد با یاری سپاه دشت آزادگان و بخش خصوصی افتتاح شد.

سردار حسن شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت، ولی عصر (عج) خوزستان در حاشیه افتتاح اولین مرکز تصویر برداری پزشکی تخصصی در سوسنگرد در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، این افتتاحیه را «رخداد مهمی» در دشت آزادگان دانست و گفت: پزشکان نیازمند این مرکز بودند.

او افزود: این مرکز با همت سپاه، ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوسنگرد و همچنین خیرین راه اندازی شده است که بیش از ۶ میلیارد تومان هزینه تجهیزاتی است که در این محل به منظور استفاده در حوزه پزشکی مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

سردار شاهوار پور بیان کرد: تجهیزات مهمی در بخش سی تی اسکن، ام آر آی، سونوگرافی، مامو گرافی و عکس رنگی در این مرکز به دست آمده است که تاکنون در سوسنگرد موجود نبودند، اما از حالا برای استفاده مردم فراهم هستند و نیازی به مراجعه شهروندان به شهر‌های دیگر از جمله کلانشهر اهواز نیست.

فرمانده سپاه حضرت، ولی عصر (عج) خوزستان اظهار داشت: با تلاش و یاری مردم شهرستان دشت آزادگان، خیرین و کمک‌های سپاه، می‌توان این مرکز را توسعه داد و بیماران کشور عراق را نیز پذیرش کرد. عراقی‌ها در مراسم اربعین رسم مهمان نوازی را به جا می‌آورند و می‌شود گردشگر درمانی را در این محل رشد داد و کمک‌هایی به مردم العماره انجام شود.

عماره یکی از شهر‌های کشور عراق مرکز استان میسان و در نزدیکی مرز‌های ایران است. سالانه هزاران عراقی به منظو درمان به شهر‌های خوزستان مراجعه می‌کنند.

دشت آزادگان یکی از شهر‌های استان خوزستان در جنوب غربی ایران است. مرکز آن شهر سوسنگرد بوده که در جنگ تحمیلی با حمله نیرو‌های بعثی به شدت تخریب شد.

انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.