زمان، گفت: مرکز تصویربرداری بیمارستان مصطفی خمینی از روز پنجشنبه به طور رسمی افتتاح می‌شود و به ارائه خدمت به بیماران می‌پردازد.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، مهشید زمان، سوپر وایزر و مدیریت MRI مرکز تصویر برداری بیمارستان مصطفی خمینی در مراسم افتتاح این مرکز گفت: مرکز تصویر برداری بیمارستان مصطفی خمینی، نتیجه ام آر آی بیماران بیمارستان را به صورت سی دی در اختیار آنان قرار می‌دهد، این خدمت برای بیمارانی که از بیرون بیمارستان به این مرکز مراجعه می‌کنند نیز ارائه می‌شود.

وی افزود: دستگاههای ام آر آی موجود در این تهران از 0.3 تا 1.5 قدرت دارد این دستگاه با قدرت 1.5 مورد بهره برداری قرار می‌گیرد، مرکز تصویر برداری بیمارستان مصطفی خمینی از روز پنج‌شنبه به طور رسمی افتتاح می‌شود و به ارائه خدمت به مراجعین می‌پردازد.

هزینه 8 میلیاردی برای ساخت مرکز تصویر برداری بیمارستان مصطفی خمینی
کامیار ثقفی، رئیس دانشگاه شاهد در افتتاح مرکز تصویر برداری بیمارستان مصطفی خمینی گفت: بودجه تاسیس مرکز تصویر برداری بیمارستان امام خمینی از محل منابع بنیاد شهید تامین شده است و نزدیک به 8 میلیارد تومان برای ساخت و تجهیز آن هزینه گردید.

وی افزود: علاوه بر بیماران بیمارستان مصطفی خمینی، پاسخگوی مراجعات عمومی به مرکز تصویر برداری این بیمارستان خواهیم بود و می‌تواند بیش از 100 بیمار را تحت پوشش قرار دهد.




انتهای پیام/‍‍

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار