سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح ۶۵ طرح عمرانی،اقتصادی و خدماتی در شهرستان خنداب و کمیجان

به مناسبت هفته دولت ۶۵ طرح عمرانی، اقتصادی و خدماتی در شهرستان‌های خنداب کمیجان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  به مناسبت هفته دولت ۶۲ طرح عمرانی، اقتصادی و خدماتی در شهرستان‌ها  خنداب و ۳ طرح هم در شهرستان کمیجان به بهره برداری رسید.

افتتاح ۶۲ طرح عمرانی و اقتصادی در خنداب

در شهرستان خنداب از کل ۷۳ طرح، عملیات اجرایی ۱۱ طرح آغاز شد و ۶۲ طرح به بهره برداری رسید که بهره برداری از این طرح‌ها ۵۲۲ نفر اشتغال به صورت مستقیم و غیر مستقیم ایجاد شد که در مجموع برای این طرح‌ها بیش از ۵۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

مدرسه ۶ کلاسه ابتدایی شهید قاسم سلیمانی به مساحت ۷۸۸ متر مربع در روستای دهچال، خانه هلال در روستای غینرجه، مسکن بازسازی شده و آسیب دیده از سیل ۹۸ که با همکاری کمیته امداد، بنیاد مسکن و هلال احمر در روستای غینرجه ساخته شده از جمله طرح‌هایی بود که به بهره برداری رسید و کلنگ طرح یکپارچه سازی و آبیاری نوین دشت عمومی خنداب به مساحت ۶۰۰ هکتار در روستای دهنو به زمین زده شد.

افتتاح ۳طرح خدماتی و اقتصادی در شهرستان کمیجان

همچنین به مناسبت هفته دولت ۳ طرح خدماتی و اقتصادی در شهرستان کمیجان با اعتباری بالغ بر۱۵میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسید.

این طرح‌ها شامل افتتاح و بهره برداری از درمانگاه دامپزشکی با سرمایه گذاری بخش خصوصی، افتتاح و بهره برداری از کارخانه تولید پَرک پِت از ضایعات پت و اشتغالزایی ۶ نفر و بهره برداری از بخش جدید پرستاری و اورژانس بیمارستان امام علی شهرستان کمیجان بود.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.