سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتخار آفرینی دانش آموزان زنجانی در مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: دانش آموزان زنجانی در مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز افتخار آفریدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، گنج خانلو معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به افتخار آفرینی دانش آموزان در مرحله کشوری مسابقات، گفت: مرحله استانی مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان و فرهنگیان با توجه به شرایط کرونایی به صورت مجازی برگزار شد که در این مسابقات در مجموع هزار و ۱۵۰ نفر شرکت کننده حضور داشتند که آزمون ۳۲۰ نفر از این عزیزان به صورت آنلاین برخط و تماس تصویری و ۸۳۰ نفر هم به صورت دریافت اثر بود.

او گفت: از این تعداد ۷۴ نفر دانش آموز و ۱۰ نفر از فرهنگیان به مرحله کشوری مسابقات در رشته‌های آوایی و پژوهشی راه یافتند که در مرحله کشوری، ۲۴ دانش آموز و ۴ فرهنگی وارد مرحله نهایی شدند.

گنج خانلو ادامه داد: در پایان این مسابقات که به میزبانی شهرستان‌های استان تهران و استان خراسان رضوی به صورت مجازی برگزار شد، ۶ نفر از دانش آموزان و یک نفر از فرهنگیان استان زنجان رتبه‌های اول تا پنجم مسابقات کشوری را کسب کردند.
 
انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.