سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جانشین سپاه روح الله:

سه شاخص مهم سپاه، ولایی، انقلابی و مردمی است

سرهنگ عسگری گفت: سپاه با سه شاخص مهم ولایی، انقلابی و مردمی همواره ماموریت‌های خود را انجام داده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  سرهنگ عسگری جانشین سپاه روح الله (سپاه استان مرکزی) در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه خمین گفت: سپاه با سه شاخص مهم ولایی، انقلابی و مردمی در طول این چهل سال انقلاب همواره ماموریت‌های خود را انجام داده است.

سرهنگ عسگری افزود: امروز سپاه پاسداران هر چه دارد از بصیرت و حضور مردم و امت اسلامی است وو هر دو عنصر سپاه و مردم زیر پرچم ولایت برای پیشبرد اهداف انقلاب نقش آفرینی می‌کنند.

او اضافه کرد: مسئولیت‌ها در نظام اسلامی یک فرصت ارزشمند برای خدمت صادقانه به مردم و امت اسلامی است که از ابتدا انجام شده و همواره سعی شده این ارتباط تقویت شود.

مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه شهرستان خمین با حضور مسئولان استانی و شهرستانی درسالن جلسات بیت قدیمی حضرت امام خمینی (ره) در شهر خمین برگزار شد.

در این مراسم سرهنگ دوم پاسدار سید علی اکبرحسینی بعنوان فرمانده سپاه خمین معرفی و از زحمات سرهنگ دوم پاسدار سید محمد مهدی میرهادی فرمانده سابق سپاه خمین تجلیل شد.

تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان تفرش

رهنگ عسکری جانشین فرمانده سپاه روح الله  در مراسم تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان تفرش هم در این مراسم سرهنگ عسکری بر ادامه راه شهید سردار حاج قاسم سلیمانی تاکید کرد.

در این مراسم سرهنگ سید محمد حسین میرهادی به عنوان فرمانده ناحیه مقاومت تفرش معرفی و از زحمات سرهنگ محسن صادقی تقدیر شد 
ودر پایان به مناسبت هفته امر به معروف و نهی از منکر  فعالان ستاد امر به معروف و نهی از منکر تفرش مورد تقدیر قرار گرفتند.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.