سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رتبه نخست مازندران در تولید گوشت سفید و ذخایر دریایی کشور

استاندار مازندران گفت: مازندران در تولید گوشت سفید و ذخایر دریایی رتبه نخست را در کشور دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،احمد حسین‌زادگان استاندار مازندران در رونمایی از طرح تولید بیوسیلاژ از ضایعات آبزیان و طیور  با بیان اینکه مازندران در تولید گوشت سفید و ذخایر دریایی رتبه نخست را در کشور دارد، گفت: ماهیان سردآبی و گرمابی و خاویاری زیادی در استان داریم که برای تامین مواد مورد نیاز و خوراک آن از خوراک دام و طیور می‌توان استفاده کرد.

او افزود: با توجه به اینکه قطب صنعت دام و طیور و شیلات در کشور هستیم و این امر از اهمیت بالایی برای ما برخوردار بوده ،کار‌های تحقیقاتی می‌تواند موثر باشد.

حسین‌زادگان گفت: فعالیت‌ها اگر براساس یافته‌های تحقیقاتی و علمی باشد هم در کیفیت تاثیرگذار بوده هم هزینه‌ها کاهش پیدا می‌کند.

او افزود: با توجه به اینکه امسال با عنوان سال جهش تولید نامگذاری شده باید به سمت و سوی روش‌های نو و جدیدی پیش رویم تا  هم هزینه‌ها کاهش یافته و هم تامین مواد اولیه برای تولیدکننده به صرفه باشد.

به مناسبت بزرگداشت هفته دولت طرح تولید بیوسیلاژ از ضایعات طیور و آبزیان با حضور استاندار و مسئولان استانی بخش کشاورزی و شیلاتی مازندران در پژوهشکده اکولوژی دریای خزر به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.