سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حافظان امنیت از مدافعان سلامت تقدیر کردند

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: ریشه استحکام و استقامت ما در فرهنگ عاشورایی خلاصه شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سردار ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: ریشه استحکام و استقامت ما در فرهنگ عاشورایی خلاصه شده است این همه زحمات و تلاش‌های کادر درمان در استان قابل جبران نخواهد بود و این تلاش‌ها و رشادت‌های جامعه پزشکی در تاریخ ملت ایران هیچ گاه فراموش نمی‌شود.

او گفت: همانگونه که پزشکان داوطلب در زمان جنگ در دوران دفاع مقدس با ایثارگری‌های خود ماندگار شدند امروز نیز با از خود گذشتگی و زحمات و تلاش‌های خستگی ناپذیر خود تا همیشه ماندگار خواهند بود و فعالیت‌ها و زحمات مدافعان سلامت همواره قابل تقدیر و مثال زدنی است.

مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گفت: دو مسئله مهم در موفقیت ما در مهار کرونا در استان تاثیر گذار بود مسئله اول پیش بینی‌های لازم در خصوص امکانات و تجهیزات مورد نیاز برای مقابله با کرونا و فعالیت بی وقفه همکاران دانشگاه و کادر بهداشتی درمانی بود.

او افزود: مسئله دیگر همدلی و همراهی مسئولان استان بود که با تعصب و غیرت، ما را در مدیریت این بحران حمایت ‌کردند که این همدلی واقعا بی نظیر و مثال زدنی بود.

مرادی بیان کرد:  فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) در  راه اندازی نقاهتگاه بیمارستان امام حسین (ع) همکاری بسیار خوبی با دانشگاه داشت و علاوه بر آن همواره موجب دلگرمی ما بود در این مدت همکاری گروه پزشکان عمومی اطفال، طب اورژانس، عفونی همکاری خیلی خوب و قابل توجهی با دانشگاه داشتند و هر هفته همه اعضا در جلسات ما شرکت کردند.

او افزود: همچنین پزشکان ما با ویزیت ۲۰۰ تا۳۰۰ نفر در روز کمک‌های ویژه‌ای در کنترل کووید ۱۹ در استان کرمانشاه داشتند و فعالیت مدیران بیمارستان ها‌ی استان  نیز بسیار قابل تقدیر است.

مرادی گفت:  اقدامات و توجه نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی نیز برای مقابله با بیماری کرونا در این مدت بسیارمهم و قابل توجه  است و خواسته‌ها و صحبت‌های ما را با وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی مطرح کردند و همکاری بسیار خوبی در راستای کنترل بیماری کرونا با دانشگاه و ستاد کرونا داشتند.

رشیدی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت:یاد شهدا و ایثارگران نظام مقدس جمهوری اسلامی را که فرهنگ جهاد، ایثار، شهادات را در ماتقویت نمودند گرامی می‌داریم.

او گفت: در طول شش ماه گذشته جامعه پزشکی ما باتلاش شبانه روزی و طاقت فرسا وبا تمام توان خود برای مقابله با بیماری کرونا از جان خود مایه گذاشتند و با اعتقاد راسخ توانستند این ویروس منحوس را در استان کنترل نمایند.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۰:۵۸ ۰۵ شهريور ۱۳۹۹
اجروپاداش مدافعان سلامت باامام حسین وفاطمه زهرابادهزاران تشکروسپاس ازشماعزیزانی که ازجان وزندگی گزشتیدمرحبابرشما خداقوت امام زمان یارعزیزان وفرزندانتان باشد واقعاقلب تاریخ ومردمید