سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار کریمی:

موفقیت‌های سپاه مرهون اتصال بی نظیر به مردم و امت اسلامی است

فرمانده سپاه روح الله گفت: هر دو عنصر سپاه و مردم زیر پرچم ولایت برای پیشبرد اهداف انقلاب نقش آفرینی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه شهرستان فراهان گفت: موفقیت‌های سپاه پاسداران مرهون اتصال بی نظیر این نهاد انقلابی به مردم و امت اسلامی است که از ابتدا انجام شده و همواره سعی شده این ارتباط تقویت شود و هر دو عنصر سپاه و مردم زیر پرچم ولایت برای پیشبرد اهداف انقلاب نقش آفرینی می‌کنند.

سردار کریمی افزود: امروز سپاه پاسداران هرانچه دارد از بصیرت و حضور مردم و امت اسلامی است و سپاه با سه شاخص مهم ولایی، انقلابی و مردمی در طول این چهل سال انقلاب همواره ماموریت‌های خود را انجام داده است.

او اضافه کرد: سپاه برای مردم و از بطن مردم است و در هر حادثه‌ای با پشتیبانی‌های مردمی توانسته موفقیت‌های بزرگی کسب کند که نمونه آن در همین بحران کرونا به وضوح مشخص شد که ۸۰ کارگاه مردمی راه اندازی شد.

اعتماد مردمی و قدرت بسیج کنندگی مردم نعمت ارزشمند برای سپاه

فرمانده سپاه روح الله بیان کرد: اعتماد مردمی و قدرت بسیج کنندگی مردم یک نعمت ارزشمند برای سپاه محسوب می‌شود که باید قدر آن را به خوبی بدانیم که خوشبختانه در استان مرکزی سازماندهی ۷۵۰ گروه جهادی نمونه‌ای از این مهم است.

او ادامه داد: سپاه در این چند سال اخیر در همه شهرستان‌های استان مرکزی در حوادثی همچون زلزله، سیل و کرونا همواره پیشگام بوده که تامین ۲۶۰ کانکس در ساعات اولیه زلزله، جمع آوری ۱۴ میلیارد تومانی کمک‌های مردمی در سیل و ساخت ۳۰۰ واحد مسکونی آسیب دیده از سیل در استان مرکزی تنها بخشی از اقدامات مهم در حوادث بوده است.

سردار کریمی اظهار کرد: حضور مردم در صحنه‌ها و مقاطع مختلف انقلاب نشان داده که به عنوان یک سرمایه بزرگ اجتماعی در انقلاب مطرح هستند که البته این سرمایه اجتماعی همراه با معنویت، اخلاق مداری، تدین و دلسوزی همراه است و این تفاوت ایران اسلامی با سایر کشور‌ها است.

در مدت شیوع بیماری کرونا سرمایه اجتماعی مردم به وضوح خود را نشان داد

او تصریح کرد: در مدت شیوع بیماری کرونا سرمایه اجتماعی مردم به وضوح خود را نشان داد و مردم در طول این شش ماه اخیر برای خدمت به هموطنان و همشهریان خود از یکدیگر سبقت گرفتند و این حضور در صحنه‌های مختلف همواره راهگشا بوده و لذا باید این سرمایه اجتماعی را به خوبی حفظ کنیم.

فرمانده سپاه روح الله گفت: مسئولیت‌ها در نظام اسلامی یک فرصت ارزشمند برای خدمت صادقانه به مردم است و همه باید قدر این مسئولیت را به خوبی بدانیم.

او افزود: سپاه در کنار مردم در همه صحنه‌ها حضور دارد و سپاه را باید با نماد‌هایی همچون حاج قاسم سلیمانی سنجید و امروز دشمن به دنبال این است که بین مردم و سپاه جدایی بیندازد، اما قطعا تلاش‌های دشمن در این راستا بی ثمر خواهد بود چراکه توطئه‌های آن‌ها در طی چهل سال سبب تقویت ارتباط مردم و سپاه شده است.

در پایان این مراسم سرهنگ پاسدار نعمت الله نجفی به عنوان فرمانده جدید سپاه شهرستان فراهان معارفه و از تلاش‌های سرهنگ دوم پاسدار حسین رضایی تجلیل شد.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.