سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح ۱۰ واحد مسکن مددجویی در زنجان

مدیر کل بهزیستی استان زنجان از افتتاح ۱۰ واحد مسکن مددجویی در شهر‌های زنجان و طارم همزمان با هفته دولت خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، محمدی مدیر کل بهزیستی استان زنجان هفته دولت را بهترین زمان برای ارائه دستاورد‌ها و خدمات ارائه شده به جامعه هدف و عموم مردم برشمرد و گفت: در حال حاضر نزدیک به ۲۹ هزار نفر تحت پوشش بهزیستی هستند که از این تعداد نزدیک به ۱۸ هزار و ۵۰۰ نفر مستمری ماهانه دریافت می‌کنند.

او با اشاره به افتتاح ۱۰ مسکن مددجویی در شهرستان‌های زنجان و طارم در هفته دولت گفت: افتتاح ۶ طرح اشتغالزایی در شهرستان‌های زنجان، ابهر، خدابنده، افتتاح یک مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی تخصصی کودک در شهرستان زنجان، دیدار با کارکنان در روز کارمند، بازدید از مراکز بهزیستی، ملاقات عمومی بامددجویان بهزیستی، غبار روبی و گلباران مزار شهدا از دیگر برنامه‌های اعلام شده در این هفته خواهد بود.

این مقام مسئول ایجاد اشتغال و توانمندسازی بهزیستی در کنار تامین مسکن مددجویان را از اهداف بهزیستی جهت ایجاد خود باوری و توانمند سازی مددجویان جهت خروج از چرخه خدمات بهزیستی برشمرد و خاطرنشان کرد: امسال نزدیک به ۱۵۰ نفر از مددجویان دارای شغل شده اند.

مدیر کل بهزیستی در خصوص افتتاح طرح‌های اشتغالزایی خاطر نشان کرد: این طرح‌ها با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال در زمینه‌های پرورش ماهی‌های تزئینی، آزانس خدمات گردشگری، کانال سازی کولر، خیاطی افتتاح خواهد شد.

او با اشاره به فعالیت ۳۸ مرکز مشاوره و روانشناختی دولتی و غیر دولتی در استان زنجان یادآور شد:۱۷ مرکز تخصصی در زمینه‌های خانواده، کودکان با نیاز‌های ویژه، تربیتی_تحصیلی، مشاوره و روانشناختی تخصصی کودک و سلامت جنسی فعالیت می کنند و در این هفته پنجمین مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی تخصصی کودک در زنجان افتتاح خواهد شد.
 
انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.