سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیکاری یکی از چالش های بزرگ آبادان و خرمشهر عنوان شد

استاندار خوزستان از بیکاری بعنوان یکی از چالش های بزرگ آبادان و خرمشهر در دوران خدمت خود یاد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان از بیکاری بعنوان یکی از چالش های بزرگ آبادان و خرمشهر در دوران خدمت خود یاد کرد و گفت: آمار بیکاری از ۱۷/۷ درصد در سال ۹۷ به ۱۲/۲ درصد در سال ۹۹ رسیده است.

او افزود: در چهار سال مأموریت خود در استان خوزستان  فاز ۲ پالایشگاه آبادان به عنوان یکی از امور شاخص با یک و سه دهم میلیارد دلار منابع فاینانس به شمار می رود.

ورود اتباع عراقی به منطقه آزاد اروند

استاندار خوزستان تصریح کرد: ورود اتباع عراقی به منطقه آزاد اروند بدون روادید توانست با جذب روزانه ۳۰۰ تا ۴۰۰ دلار به ازای هر تبعه عراقی چرخه اقتصادی، توسعه و عمرانی منطقه را بچرخاند.

شریعتی افزود:  همچنین ورود ۸ هزار تبعه عراقی در شبانه روز توانست حتی بیشتر از اختصاص اعتبارات دولتی به وضعیت عمران و آبادی و توسعه آبادان خرمشهر کمک کند.

پیشرفت ۸۵ درصدی تصفیه خانه فاضلاب آبادان

او پیشرفت ۸۵ درصدی تصفیه خانه فاضلاب آبادان را یکی دیگر از  اقدامات خود دانست و ابراز امیدواری کرد تا سال آینده این تصفیه خانه به بهره‌برداری برسد.

کارخانه فولاد جهان آرا با تولید  یک و نیم میلیون تن محصول و خط لوله  نفت گاز ترش از دیگر اقداماتی است که وی به عنوان اقدامات شاخص خود از آن ها یاد کرد.‌

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.