سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشریح اقدامات دولت در بخش ازگله

به مناسبت هفته دولت بخشدار ازگله ضمن گرامیداشت نام و یاد شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت به همه دولتمردان و کارمندان خدوم به اقدامات دولت در بخش ازگله اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ به مناسبت هفته دولت امیری بخشدار ازگله ضمن گرامیداشت نام و یاد شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت به همه دولتمردان و کارمندان خدوم به اقدامات دولت در بخش ازگله اشاره کرد و گفت : خدماتی همچون برخوردار نمودن تمامی روستا‌های فاقد برق حوزه بخش از نعمت برق با صرف اعتباری قریب به سه میلیارد تومان، ایجاد شبکه‌های مدرن آبیاری در بیش از ۹۰۰هکتار از اراضی دشت ازگله انجام شده است.

او گفت : احداث ۴۰ هکتار باغ بصورت رایگان، بازسازی بیش از ۴۰۰ واحد تخریبی روستایی و ۲۰۰ واحد شهری با اعطای تسهیلات دولتی، احداث ۴باب مدرسه در شهر ازگله و روستا‌های آبدالان و داری زنگنه با اعتباری بیش از ۵میلیارد تومان، احداث و تجهیز فوریت‌های پزشکی ازگله با بیش از ۸۰۰میلیون تومان اعتبار، اجرای شبکه داخلی گاز شهر ازگله و روستای دره ژاله، جدولگذاری، بهسازی و آسفالت معابر و احداث پل و راهگشایی در روستا‌های بانگار علیا، بانگار سفلی، اسپر، فیاد، مجتمع امام علی، تپه کبود عبدالمحمد و کاکاحسن، دوله خشک و... با اعتباری بیش از یک و نیم میلیارد تومان تنها بخشی از خدمات دولت طی دو سه سال اخیر است.

بخشدار ازگله خدمات و اقدامات دولت را در حالی مستمر و پایدار برشمرد که این خدمات در شرایط شدیدترین وضعیت تحریم‌ها اتفاق افتاده است.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.