سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری جلسه ستاد مدیریت بحران در گراش

پنجمین جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان گراش در سالن جلسات فرمانداری گراش برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، ابراهیم شهسواری رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گراش در پنجمین جلسه ستاد مدیریت بحران با ارائه مطالبی در خصوص اهمیت موضوع پیشگیری از وقوع آتش سوزی در سطح اراضی جنگلی و مرتعی به کمبود منابع مالی و تجهیزات موثر در عملیات‌های اطفا حریق گفت: کمبود امکانات و تجهیزات اطفاء حریق سال ها است که عرصه‌های منابع طبیعی را با مشکلات بزرگی روبرو کرده است.

او، با تاکید بر اولویت قرار دادن موضوع پیشگیری از آتش سوزی در عرصه‌های منابع طبیعی و حل مشکلات این بخش در ستاد مدیریت بحران خواستار توجه ویژه  در جذب اعتبارات و تجهیزات لازم در این حوزه بیان کرد: زمانی که این مشکلات در این عرصه‌ها وجود دارد هرگز نمی‌توان شاهد اتفاق مثبت و موثری بود.

شهسواری، تصریح کرد: جوانان علاقه‌مند به طبیعت همیشه در کنار ما بوده اند و در هر زمان که نیاز به نیروی انسانی بوده بدون هیچ چشم داشت و توقعی به صورت داوطلبانه همکاری داشته اند و در این راستا باید با  ترغیب بیشتر گروه‌های مردمی به حفاظت و احیاء این عرصه‌ها امیدوار بود.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گراش، ادامه داد: انتظار می رود با برنامه ریزی‌ها و حمایت بیشتر مجموعه فرمانداری گام موثری در راستای رفع مشکلات بحران آتش سوزی در این عرصه‌ها برداشته شود.

انتهای پیام/ت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.