قانع مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز، جدیدترین اخبار از آتش سوزی ارتفاعات شاپور جان شیراز را تشریح کرد.

قانع مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، درباره آخرین وضعیت آتش سوزی در ارتفاعات شاپورجان شیراز گفت: آتش سوزی از سمت سیاخ دارنگون به وقوع پیوسته است که منطقه‌ای دره مانند دارد و بعد از آن به کوه‌های شاپورجان می‌رسد.

او ادامه داد: دیشب با تلاش‌های صورت گرفته با وجود وزش باد شدید ارتفاعات شاپورجان به طور کامل مهار و خاموش شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز با بیان اینکه اکنون یک بخش اصلی از سمت سیاخ دارنگون و دره‌ای که در آن منطقه قرار دارد، دچار آتش سوزی شده است، تصریح کرد: از آنجا که نیرو‌ها از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه بعد از ظهر دیروز سه شنبه ۲۸ مرداد تا ساعت ۴ صبح امروز به محل اعزام شده بودند، بنابراین تغییر شیفت انجام و نیرو‌های تازه نفس با امکانات بیشتر به محل حادثه اعزام شدند و مشغول اطفا هستند.


بیشتر بخوانید


قانع اضافه کرد: با مدیریت بحران استانداری و معاون فرمانداری شیراز هماهنگی‌های لازم برای درخواست بالگرد انجام شده که با توجه به صعب العبور بودن منطقه بتوانند نیرو‌های بیشتری را اعزام کنند.

او با بیان اینکه دیشب هم اقداماتی برای انتقال تجهیزات انجام شد، اظهار امیدواری کرد: این آتش سوزی هر چه سریعتر مهار شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.