سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۵ هزار فرصت شغلی در قزوین فراهم می‌شود/۳۰۰ هکتار زمین صنعتی هدیه دولت به استان

معاون رییس جمهور پیش بینی کرد در استان قزوین ۵ هزار فرصت شغلی فراهم و ۱۲ هزار میلیارد تومان ظرفیت تولید ایجاد شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، نوبخت معاون رییس جمهور در سفر به استان قزوین در جمع خبر نگاران گفت: امسال موضوع جهش تولید به عنوان راهبرد مقام معظم رهبری ابلاغ شده است و برای استان قزوین ۱،۳۷۹ میلیارد تومان سرمایه گذاری خواهد شد و پیش بینی می‌شود بیش از پنج هزار فرصت شغلی فراهم و ۱۲ هزار میلیارد تومان ظرفیت تولید در استان ایجاد شود.

 معاون رئیس جمهور گفت: با امضای تفاهم نامه ۳۰۰ هکتار زمین صنعتی به عنوان هدیه دولت به مردم قزوین برای توسعه صنعت اختصاص می‌یابد.

وی با اشاره به بازار سرمایه اظهار کرد: وزیر اقتصاد از سوی دولت مأمور شده تا برای ساماندهی بازار سرمایه اقدام کند تا شاهد آرامش در این حوزه باشیم.

وی تصریح کرد: برای حمایت از بازار سرمایه خوشبختانه مدیران برای متعادل کردن بازار بورس برنامه دارند که در حال اجراست.

نوبخت افزود: وظیفه مسئولان کشوری در سفر به استان‌ها این است که ضمن آشنایی با ظرفیت‌ها و مشکلات و تشویق سرمایه گذاران برای تولید برای رفع موانع تولید اقدام عاجلی انجام دهند.

وی تصریح کرد: در سفر قبل به استان قزوین با مشکلاتی از جمله نبود معافیت مالیاتی برای صنعتگران شهرک کاسپین مواجه شدیم که با پیگیری انجام شده توانستیم این معافیت را برای قزوین هم برقرار کنیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: هرچند باید سهم مالیات را در تولید داخلی افزایش دهیم، اما باید به تعهدات خود هم احترام بگذاریم و به آن عمل کنیم.

وی تصریح کرد: وقتی در گذشته واحد‌های مستقر در این شهرک از مالیات معاف بودند و با این اطمینان وارد قزوین شدند امروز عادلانه نیست که این حق را نادیده بگیریم لذا در دولت مطرح شد و مانع را برداشتیم و امروز هم مشکل گمرک مطرح شد که پیگیری و حل خواهیم کرد.

نوبخت در خصوص بسته اقتصادی دولت گفت: در این زمینه دو مورد پرداخت داریم که دهم و بیستم هر ماه انجام می‌شود و با ایجاد منابع مالی جدید در دولت امیدواریم بویژه با برنامه‌ای که برای فروش قطعی نفت داریم گشایش‌های مالی ایجاد شود و آن را در مسیر اقتصادی و گشایش زندگی مردم هزینه خواهیم کرد.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.