سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زمزمه های فروش تیم فوتبال استان کرمانشاه

مدیر تیم فوتبال عقاب زاگرس از احتمال فروش امتیاز این تیم لیگ برتری استان کرمانشاه خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مدیر تیم فوتبال عقاب زاگرس از احتمال فروش امتیاز این تیم لیگ برتری خبردادو گفت: علت فروش هزینه‌های سنگین تیم‌داری در لیگ‌های برتر نونهالان و نوجوانان و مشکلات اقتصادی موجود به‌واسطه شیوع ویروس کووید ۱۹است.

رسول یوسفوند گفت: متاسفانه در این سال‌های حضور در فوتبال پایه، اداره کل ورزش و جوانان کرمانشاه، هیات فوتبال استان و استانداری حتی حمایت معنوی هم نکرده‌اند.

او افزود: بابت زمین تمرین ماهانه ۱۵ میلیون تومان اجاره پرداخت می‌کنم که این مبلغ از درآمد مدرسه فوتبال پرداخت می‌شود که با توجه به شرایط موجود و ترس خانواده‌ها از بیمار شدن فرزاندان خود، مدرسه فوتبال با کمترین متقاضی فعال است.

او گفت: توقع ما از مسئولان اداره کل ورزش و جوانان این است که در این شرایط سخت اقتصادی از باشگاه اجاره‌ای دریافت نکنند یا دریافت اجاره با تأخیر، تقسیط یا تخفیف باشد تا بتوانیم هزینه‌های حضور در لیگ‌های برتر فوتبال را تأمین کنیم.

مدیر باشگاه عقاب زاگرس کرمانشاه افزود: این تیم اکنون تنها نماینده فوتبال استان کرمانشاه در لیگ‌ کشوری است و اگر ما امتیاز این تیم را به شهر دیگری واگذار کنیم باید استعداد‌های شهرمان با رویا‌های خود خداحافظی کنند.

یوسفوند بیان کرد: امیدوارم استاندار کرمانشاه هر چه سریع‌تر تصمیمی اتخاذ کنند تا با حمایت از این تیم چراغ فوتبال پایه استان کرمانشاه روشن بماند و استعداد‌های این شهر به جای مهاجرت برای شهر خود افتخارآفرینی کنند.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.