سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عملیات ساخت یک باب مجتمع آموزشی در قصرقند آغاز شد

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: عملیات ساخت یک باب مجتمع آموزشی شبانه روزی خیری همزمان با نخستین روز از هفته دولت در شهرستان قصرقند آغاز شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، رضا سرحدی نیا مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان اظهارداشت:عملیات ساخت یک باب مجتمع آموزشی شبانه روزی خیری ۹ کلاسه با سلف و خوابگاه دارای ۲ هزار متر زیربناست.

او  ادامه داد: این مدرسه با مشارکت بنیاد علوی و این اداره کل ساخته خواهد شد تا دانش آموزان روستاهای منطقه از فضای آموزشی استاندارد بهره مند شوند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان از ساخت یک مدرسه ۶ کلاسه خیری در دشتیاری چابهار خبر داد و افزود: این مدرسه در گستره بیش‌از ۱۵۰ مترمربع در روستای کلانی این شهرستان ساخته خواهد شد.

سرحدی نیا افزود: سیستان و بلوچستان با توجه به نرخ بالای موالید و جذب بازماندگان از تحصیل همچنان با وجود همه اقدامات مطلوب انجام گرفته در مدرسه سازی به پنج هزار کلاس درس جدید نیاز دارد.

او اظهارداشت: از مجموع ۱۸ هزار و ۹۵۴ کلاس درس در سیستان و بلوچستان، ۱۰ هزار و ۵۲۸ کلاس درس نیازمند تخریب، بازسازی و مقاوم سازی است.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.