سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس پلیس پیشگیری انتظامی استان ایلام خبر داد؛

پیشگیری اجتماعی مهم‌ترین رویه توسعه امنیت پایدار

سرهنگ علیمحمدی با بیان اینکه امنیت، مقدمه هر نوع توسعه و نوسازی در جامعه است، گفت: پیشگیری اجتماعی با مشارکت مردمی مهم‌ترین رویه توسعه امنیت پایدار در جامعه است.

سرهنگ مهرداد علیمحمدی رئیس پلیس پیشگیری انتظامی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: کارکرد نیروی انتظامی مبتنی بر رفتار‌های جمعی، مشارکتی، پیشگیری اجتماعی، امر به معروف و نهی از منکر است.

او با اشاره به اینکه بایستی با برنامه ریزی‌های لازم، زمینه مشارکت عموم مردم و شهروندان برای همکاری و تعامل با پلیس را در جامعه فراهم کنیم، افزود: رویکرد ناجا، اجرای وظائف توام با اخلاق بوده، چراکه اخلاق مداری در پلیس و خدمت رسانی به مردم سبب تشویق و ترغیب آنان به مشارکت و تعامل هرچه بیشتر در حوزه نظم و امنیت می‌شود.

رئیس پلیس پیشگیری انتظامی استان ایلام، اضافه کرد: دشمنان همواره به دنبال برهم زدن نظم و امنیت کشور بوده اند، اما پلیس مقتدرانه با هرگونه فعالیتی برای اختلال در نظم و امنیت کشور برخورد می‌کند.

سرهنگ علیمحمدی، عنوان کرد: نیروی انتظامی در حوزه آموزش و آگاه سازی شهروندان با معضلات و آسیب‌های اجتماعی، اقدامات قابل توجهی را انجام داده و کلیه دستگا‌های مرتبط با این موضوع نیز باید بیش از پیش با احساس مسئولیت و همراهی با پلیس اقدامات اثربخشی را اجرایی کنند.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.