سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آگاهی رسانی و اقدامات دولت منجر به کاهش شیوع کرونا شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: آگاهی رسانی، توصیه‌ها و اقدامات دولت از عمده‌ترین دلایل کاهش ابتلا به بیماری کرونا بوده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، یوسف پریدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: آگاهی رسانی، توصیه‌ها و اقدامات دولت از عمده‌ترین دلایل کاهش ابتلا به بیماری کرونا بوده است و مردم باید توصیه‌های بهداشتی را واقعا جدی بگیرند، زیرا که بهترین راه مقابله با این ویروس منحوس، انطباق شرایط زندگی تا کشف موثر واکسن این بیماری است.

او با اشاره به مشکل سیستم خنک کنندگی بیمارستان گنجویان افزود: کولر‌های قدیمی و عدم طراحی مناسب ساختمان بیمارستان، از عمده‌ترین دلایل گرمای برخی بخش‌های بیمارستان است.

پریدار بیان داشت: سیستم سرمایشی بیمارستان گنجویان به صورت مرکزی اداره می‌شود که عمده آن، از سوی ۲ دستگاه چیلر است و از بخش‌های مختلف بیمارستان، فقط ۳ بخش دچار مشکل سرما داشته اند که دلیل گرمای این ۳ بخش، ایراد در کولرها، دستکاری توسط بیماران و طراحی نامناسب ساختمان بیمارستان است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: نظارت همکاران ما در ایام محرم و صفر بیشتر شده است تا عزاداری سالار شهیدان با رعایت همه نکات بهداشتی انجام پذیرد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.