سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هنرمندی که از زندانیان دستگیری می‌کند

هنرمند معرق و چرم گفت:در طول ۲۷ سال فعالیت هنری برای بیش از ۲۰۰۰ نفر از زندانیان، دوره آموزشی برگزار کرده ام.

اسماعیل میرفخر رجایی هنرمند و کارآفرین معرق و چرم  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  گفت: از همان زمان کودکی در کارگاه پدری با چرم کار کرده ام و همین موضوع باعث علاقه من به هنر چرم شد.

او  افزود:هنر معرق چرم از کنارهم قرار گرفتن قطعات چرمی به شکل‌ها و حالت‌های مختلف تشکیل می‌شود و من در آثار خود هنر سنتی و مدرنیته را ترکیب می‌کنم.

هنرمند معرق چرم ادامه داد:این هنر برای اکثر اجسام چوبی  مانند آیینه – مبلمان – میز‌ها و ... کاربرد دارد،چرم استفاده شده در آثارم صد در صد طبیعی است و همین موضوع به افزایش ارزش افزوده این وسایل کمک میکند.

اسماعیل میرفخررجایی درباره کارافرینی برای زندانیان بیان کرد: در یکی از نمایشگا‌های صنایع دستی، رییس بنیاد تعاونی زندانیان با من ملاقات داشتند که نتیجه این گفت و گو ، مددجویی از مددجویان زندان شد که طی ۸ سال این همکاری بین ما همچنان ادامه دارد.

او اظهار کرد:میانگین حضور و فعالیت افراد در زندان برای آموزش و همکاری متغیر است. اما به طور کلی بین ۶۰ تا ۱۰۰ نفر می‌باشد و در طول ۲۷ سال فعالیت هنری برای بیش از ۲۰۰۰ نفر از زندانیان، دوره آموزشی برگزار و کارآفرینی کرده ام.
 
انتهای پیام/ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.