سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشکیل کمیته ساماندهی فضا تجهیزات فناوری و نیروی انسانی  در اهواز

سرپرست مدیریت استانی دانشگاه فرهنگیان گفت: کمیته استانی فرآیند ساماندهی و کیفیت‌بخشی فضا تجهیزات فناوری و نیروی انسانی مدیریت استان برگزار شد.

جرفی سرپرست مدیریت استانی دانشگاه فرهنگیان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با حضور اعضای کمیته استانی فرآیند ساماندهی و کیفیت بخشی فضا تجهیزات فناوری و نیروی انسانی مدیریت استان خوزستان در سالن جلسات مدیریت استانی تشکیل گردید.

او  در ادامه بیان داشت: در این جلسه در خصوص روند ساماندهی فضا‌های رفاهی، وضعیت نیروی انسانی و ظرفیت پذیرش دانشجو معلم برای سال آینده تبادل نظر شد.

جرفی با اشاره به پیگری امور منطبق با وظایف تصریح کرد: سرپرست مدیریت استانی توصیه‌هایی را اعلام کردند و در خصوص نحوه پیگیری امور منطبق با شرح وظایف این کمیته طی چند ماه گذشته و هماهنگی از طریق تلفن در خصوص طرح‌های پیشنهادی برای سال آینده و مفاد این دستورات با همه اعضای کمیته تبادل نظر نمودند.

توصیه‌هایی اخلاقی ارائه دادند و پس از آن سرپرستان پردیس ها، کارشناس مسئولان حاضر در جلسه و همچنین سرپرستان واحد‌های دانشگاهی تابعه دیدگاه‌ها و نظرات خود را مطرح و مصوبات جلسه برای انعکاس به سازمان مرکزی تدوین شدند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.