جلسه ستاد جشنواره ایده پردازی تعلیم و تربیت در دوران کرونا با حضور مدیردانشگاه فرهنگیان و مسئول سازمان بسیج فرهنگیان و دانش آموزی خوزستان برگزار شد.

 سرهنگ ملک پور زارع مسئول سازمان بسیج فرهنگیان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: جلسه ستاد جشنواره ایده پردازی تعلیم و تربیت در دوران بیماری کرونا ویروس با حضور مدیر دانشگاه فرهنگیان استان برگزار شد که در خصوص قوانین  اجرایی جشنواره توضیحاتی ارائه داد.

حرج چلداوی معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان در خصوص اهمیت موضوع و انجام تبلیغات و ارسال شیوه نامه جشنواره و اجرای مشوقات برای شرکت کنندگان از طریق اداره کل مواردی  را اعلام کرد.

جرفی مدیر دانشگاه فرهنگیان خوزستان گفت: قول همکاری ویژه در اجرای مطلوب و اهتمام ویژه به موضوع جشنواره در سطح استان و پیشنهاد تبلیغات گسترده با در نظر گرفتن مشوق‌های ویژه فرهنگیان، دانشجویان و همچنین تشکیل کمیته‌های جشنواره طبق دستور‌ها  و صدو راحکام داده شد.

او بیان داشت: پیگیر تبلیغ جشنواره از طریق صدا و سیما و سایت‌ها و کانال‌های فضای مجازی و تیزر تبلیغاتی و همچنین تشکیل گروه ایتا جهت مسولان و اعضای کمیته‌های جشنواره و ارسال اقدامات اجرایی و اطلاعاتی بروز  خواهیم بود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
Unknown
۱۲:۳۷ ۲۸ مرداد ۱۳۹۹
عزیزان بیایند اول اساتید خود روا توجیه کنند که در زمان آموزش مجازی نیز باید آموزش داد و نباید با شانس و اقبال به دانشجو نمره داد بعد به فکر ایده پردازی باشند