سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرونا تاکنون گریبان بیش از ده هزار نفر را در استان بوشهر گرفته است

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ١٠ هزار و هفتاد و یک مورد مثبت کرونا در استان شناسایی‌ شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دکتر سعید کشمیری دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: در ٢۴ ساعت گذشته ۶٣ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های این استان بستری شده‌اند.

او بابیان اینکه در حال حاضر ١٧٨ مورد مثبت قطعی در بیمارستان‌های استان بستری هستند عنوان کرد: در ٢۴ ساعت گذشته ٣٩ مورد از بستری‌های بخش‌های کرونایی در استان بوشهر با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد ٢۴ مورد مثبت قطعی بوده‌اند.


بیشتر بخوانید

نزدیک به ۹۶ درصد بستری‌های کرونا در بوشهر در بیمارستان مرخص شدند


رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: ١ نفر از همشهریان عزیزمان روز پنجشنبه، ۵ نفر روز جمعه و ١ نفر نیز امروز فوت شده که تست کرونا آن‌ها امروز مثبت اعلام‌شده است و در رده سنی ۴٠ روزه تا ٨١ ساله قرار داشته اند.

دکتر کشمیری بابیان اینکه هم‌اکنون ۴٧ مورد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند افزود: از این تعداد در حال حاضر ٢٣ مورد از آن‌ها با کمک دستگاه نفس می‌کشند.

اوبا بیان اینکه تاکنون فوتی‌های مثبت در استان بوشهر به ۴٢٩ مورد رسیده است افزود: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ١٠ هزار و هفتاد و یک مورد مثبت کرونا در استان بوشهر شناسایی‌شده است.

انتهیا پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.