سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز بهره برداری از ۱۱۶ طرح عمرانی در ساوه

در هفته دولت ۱۱۶ طرح عمرانی در شهرستان ساوه افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

علی میرزایی فرماندار شهرستان ساوه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: در هفته دولت ۱۱۶ طرح عمرانی در بخش‌های مختلف در شهرستان ساوه کلنگ زنی و با افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید و در مجموع برای اجرای این طرح ها، ۱۴۷ میلیارد و ۷۳۰ میلیون تومان هزینه شده است.

میرزایی در خصوص پروژ‌های هفته  افزود: از مجموع طرح‌ها و پروژ‌های هفته دولت در این شهرستان، ۲۹ پروژه با اعتبار ۶۵ میلیاردو ۳۰۸ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی، ۱۹ پروژه با صرف اعتبار ۸۱ میلیاردو ۲۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی و ۶۸ پروژه با اعتبار ۷۳ میلیارد و ۹۷ میلیون تومان از محل سایر منابع  صرفشده است.

او  در خصوص پروژ‌های اقتصادی ساوه اضافه کرد: از کل پروژ‌ه های افتتاحی، ۱۱ پروژه در بخش اقتصادی با صرف اعتبار ۹۴ میلیارد و ۸۰۸ میلیون تومان از محل سرمایه گذاری بخش خصوصی و ۳ میلیارد و ۱۱۰ میلیون تومان از تسهیلات بانکی استفاده شده است.

فرماندار شهرستان ساوه بیان کرد: با بهره برداری از پروژ‌های هفته دولت برای ۲ هزار و ۵۸ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم شغل ایجاد شده است.

قرار است امروز، در آستانه‌ی هفته دولت، مسئولین در ساوه ضمن حضور در گلزار شهدا، کلنگ المان میدان عاشورا، افتتاح گذر چهارسوق و رونمایی از چهار دستگاه آمبولانس صورت خواهد پذیرفت.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.