سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام خبر داد؛

اتصال ۵۳۲ مدرسه روستایی ایلام به شبکه ملی اطلاعات

بیرامی از از اتصال ۵۳۲ مدرسه روستایی ایلام به شبکه ملی اطلاعات خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛عباس بیرامی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام گفت: تحقق عدالت ارتباطی برای کاهش شکاف آموزشی میان دانش آموزان شهر و روستا از مهمترین اهداف وزارت ارتباطات در اجرای این طرح است.

اوبا اشاره به اتصال کلیه مدارس استان به شبکه ملی اطلاعات تا پایان شهریور، ادامه داد: از مجموع ۱۰۵۴ مدرسه استان با همکاری شرکت مخابرات کلیه مدارس شهری استان شامل ۴۱۴ مدرسه و از ۶۴۰ مدرسه روستایی استان، ۵۳۲ مدرسه به شبکه ملی اطلاعات متصل شده‌اند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان افزود: سرویس‌های واگذار شده به مدارس با سرعت حداقل ۲ Mbps با حجم ماهانه ۳۰G خواهد بود.

او در ادامه با اشاره به زمان محدود تا بازگشایی مدارس و لزوم تسریع در روند اتصال مدارس، خواستار تعامل بیشتر برای اتصال تمامی مدارس استان به شبکه ملی اطلاعات شد و بیان کرد : تقویت زیرساخت‌های ارتباطی و رفع کمبود‌ها از جمله اولویت‌های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

بیرامی با اشاره به اینکه مدرسه هوشمند، محیطی بهتر و پویاتر را برای یادگیری و بروز خلاقیت‌های دانش آموزان فراهم می‌کند، گفت: استفاده هوشمند از تجهیزات و شبکه ملی اطلاعات نیاز به بستر ارتباطی مناسب دارد و با توجه به پوشش حداکثری نسل سوم و چهارم اینترنت در مناطق مختلف استان، هوشمندسازی مدارس از دیگر فعالیت‌های مهم وزارت ارتباطات در استان است.

انتهای پیام / غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.