سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم تشکیل کمیته ویژه و ستاد تسهیل صادرات در اتاق بازرگانی تبریز

استاندار آذربایجان شرقی بر ضرورت تشکیل کمیته ویژه و ستاد تسهیل صادرات برای رفع موانع و مشکلات بخش صنعت تاکید کرد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،عصر امروز آقای محمدرضا پورمحمدی  استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه ، باید ساز و کاری ایجاد شود تا بتواند مشکلات موجود بر سر راه تولید و صادرات را برطرف کند خاطرنشان کرد: تشکیل کمیته ویژه و ستاد تسهیل صادرات در اتاق بازرگانی بسیار ضرورت دارد چرا که می تواند حرکت چرخه اقتصادی استان را سرعت ببخشد .


او خاطر نشان کرد: دستگاههای نظارتی باید در پایش افراد دقت کنند و کسانی را که خلاف عمل می کنند به دادگستری ارجاع دهند و ما نیز پیشنهادات و نظرات بخش خصوصی را به دولت انتقال می دهیم تا از این ظرفیت نیز برای رفع مشکلات استفاده شود .

 سید محمدرضا میرتاج الدینی نماینده مردم تبریز اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: از آقای استاندار محترم و اعضای محترم اتاق بازرگانی که حامی تولید و صادر کننده ها هستند و نسبت به مسائل اقتصادی استان پیگیر هستند، صمیمانه سپاسگزاریم و از سویی نیز قوه قضاییه باید نگاه حمایتی نسبت به تولید کنندگان صادر کننده داشته باشد .


گفتنی است در این جلسه دو نفر از اعضاء بخش خصوصی مشکلات برگشت ارز به داخل کشور را که از مهمترین مواتع تولید و صادرات است مورد بحث و بررسی قرار دادند .

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.