سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره‌برداری از ۶۰طرح عمرانی در بخش‌های مختلف

فرماندار گیلانغرب گفت : بهره‌برداری از ۶۰طرح عمرانی در بخش‌های مختلف با اعتباری حدود ۳۴ میلیارد ریال در ایام هفته دولت امسال در این شهرستان آغاز می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ کوروش محمودیان فرماندار گیلانغرب گفت : این طرح‌ها در بخش‌های خدماتی، صنعتی، کشاورزی، فرهنگی هنری، رفاهی و ورزشی شامل گازرسانی به ۳۲ روستا در بخش مرکزی و گواور، افتتاح طرح‌های عمران شهری و روستایی، یک طرح صنعتی فرآوری قیر طبیعی و چندین طرح دامپروری و کشاورزی است.

او گفت : بهره‌برداری از این طرح‌ها ۳۰فرصت شغلی جدید را در شهرستان ایجاد می‌کند.

فرماندار گیلانغرب با بیان اینکه طرح گازرسانی به ۷۳ روستای شهرستان در حال اجرا است، افزود: خط انتقال این طرح‌ها ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و مشعل گاز خانگی ۳۲روستای آن در ایام هفته دولت روشن می‌شود.

او ادامه داد: عملیات گازرسانی به ۴۱ روستای باقی مانده نیز تا پایان امسال به اتمام می‌رسد.

محمودیان گفت: با افتتاح خط انتقال گازرسانی به ۱۳ روستا در بخش گواور در هفته دولت تمام روستاهای این بخش به تعداد ۶۸ روستا از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

او گفت: در یکسال گذشته بیش از ۷۷ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای ۲۱۵ پروژه با وجود مشکلات کشور، تحریم‌ها و کرونا در سطح این شهرستان هزینه شده است.

او افزود: باتوجه به شیوع بیماری کرونا تمام پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی در برنامه‌های هفته دولت امسال رعایت می‌شود و برگزاری برنامه‌ها بر اساس اولویت حفظ سلامت و مطابق با دستور ستاد کرونای استان کرمانشاه خواهد بود.

او عطرافشانی مزار شهدا، ارایه عملکرد دولت در بخش‌های مختلف و اجرای برنامه‌های فرهنگی را از جمله برنامه‌های در نظر گرفته در ایام گرامیداشت هفته دولت بیان کرد.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.