سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده مجلس شورای اسلامی:

طرح شکایت از مقصران قرارداد ویلموتس به کمیسیون اصل ۹۰ اعلام شد

احمد راستینه نماینده مجلس شورای اسلامی درباره حواشی قرارداد مارک ویلموتس توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد راستینه، نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با رادیو در خصوص علت حاضر نشدن وزیر ورزش در مجلس گفت: نمایندگان مجلس، سوالات زیادی از وزیر ورزش داشتند. قرار بود امروز وزیر ورزش در کمیسیون حضور پیدا کند و به سوالات پاسخ بدهد؛ اما با توجه به اینکه نمایندگان برخی از سوالات را پس گرفته اند؛ قرار شد وزیر با آمادگی نسبت به اتفاقاتی که به خاطر قرارداد ویلموتس رخ داده در کمیسیون اصل ۹۰ مجلس حضور پیدا کند و توضیحات لازم را ارائه دهد. برای همین قرار شد در جلسه دیگری در خدمت وزیر باشیم.

او در تشریح اتفاقات امروز مجلس درباره قرارداد ویلموتس اظهار داشت: طرح شکایت از عوامل این مسئله به کمیسیون اصل ۹۰ اعلام شد. مقرر شد کمیسیون اصل ۹۰ با بررسی دقیق اتفاقاتی که در خصوص این قرارداد افتاده با عوامل مربوطه به صورت جدی برخورد شود.

او ادامه داد: با توجه به اینکه بنده مسئول کمیته تربیت بدنی و جوانان مجلس هستم با وزیر ورزش تماس گرفتم و دغدغه‌های نمایندگان و کمیسیون را به او اعلام کردم. ادعای وزیر این است که قرارداد را با وکلای بسیار توانمند تنظیم کرده و همه به ما گفته بودند که قطعاً در فیفا ما برنده این دعوای حقوقی خواهیم شد.

مسئول کمیته تربیت بدنی و جوانان مجلس تصریح کرد: احساس می‌شود رای فیفا قبل از اینکه حقوقی باشد جریانات سیاسی در آن حاکم بوده است؛ بنابراین ما درخواست تجدید نظر داریم و آن را به صورت جدی پیگیری خواهیم کرد.

او به شبهات قرارداد ویلموتس اشاره کرد و گفت: بنده به وزیر ورزش این مطلب را گفتم که در قرارداد سرمربی قید شده اگر استعفا یا با فدراسیون قطع رابطه کند، حقوق سه ماه به او پرداخت می‌شود. سوال ما این است که مبلغ مشخص شده کنار آن سه ماه جریمه، علتش چیست. این واقعا برای ما جای سوال دارد. احساس می‌کنیم دست‌هایی پشت پرده وجود دارد که تلاش می‌کند در این دلالی‌ها سهم خود را ببرند؛ لذا قرار شد که وزیر به صورت ویژه موضوع را پیگیری کند.

او گفت: سازمان‌های مربوط و دستگاه قضایی به وظیفه خود عمل خواهند کرد. ما هم به عنوان نمایندگان مجلس با عوامل به صورت ویژه برخورد می‌کنیم. اگر برای مجلس محرز شود نظارتی که باید وزارت ورزش و جوانان انجام می‌داد، صورت نگرفته و کوتاهی شده است، مطمئن باشید به خاطر دفاع از حقوق مردم طرح استیضاح وزیر را در مجلس به صورت کلید خواهیم زد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۷:۳۶ ۰۱ شهريور ۱۳۹۹
اینا همه سیاه بازی وبعدمدتی پرونده به فراموشی سپرده میشه مانند خیلی مسایل دیگه.تاج سپاهیه وبقیه هم وصلند پس هیچ کاریشون نمیکنن.فقط این وسط اموال مردم مثل روال تاراج شده