کارشناس فوتبال درباره محکومیت فدراسیون فوتبال در پرونده مارک ویلموتس توضیحاتی را ارائه کرد.

بیژن ذوالفقار نسب کارشناس فوتبال در گفت و گو باخبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره محکومیت فدراسیون فوتبال در پرداخت غرامت ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار یورویی به ویلموتس اظهار کرد: به نظرم آگاهی نداشتن در مورد عقد قرارداد با ویلموتس  باعث شد که فدراسیون فوتبال در این پرونده محکوم شود. به هر حال مسئولان فدراسیون باید یک وکیل خبره برای بستن قرارداد با ویلموتس انتخاب می‌کردند تا دچار مشکل نشویم.  

کارشناس فوتبال بیان کرد: به هر حال ویلموتس مربی نجیبی نیست بلکه وکلای حرفه‌ای دارد که براساس منافع این مربی با فدراسیون فوتبال ایران قرارداد بستند. فدراسیون فوتبال باید درباره این موضوع جوابگو باشد.

ذوالفقار نسب درباره نقش مدیران فدراسیون فوتبال در پرونده ویلموتس گفت: به نظرم برخی اشتباهات فاحش در عقد قرارداد با ویلموتس صورت گرفته است و نبود یک وکیل آگاه و آشنا به زبان خارجه و حقوق بین الملل باعث شد که قرارداد خوبی با این مربی بسته نشود.  


بیشتر بخوانید

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۷ ۲۸ مرداد ۱۳۹۹
جناب ذوالفقار نسب شما به همراه امثال مایلی کهن و قلعه نویی 7 سال پشت سر هم کی رش که تمام تعصبش روی تیم ملی بود و اگر انتقادی از وزیر ورزش می کرد به حق بود را کوبیدید تا دست دلالهای وزارت و فدراسیون برای اخراج کی رش و انعقاد قرارداد ترکمانچای با ویلموتس از طریق تحریک وزیر بی تدبیر ورزش باز شود بعد میای اینجا و در مقام کارشناس نظر می دهی.امثال تو٬ خیابانی٬ میلی کهن و دیگر منتقدان مغرض در زمینه چینی برای اخراج کی رش بازیچه دست دلالها شدید و این خسران عظیم رابه فوتبال ملی ما وارد کردید.
Iran (Islamic Republic of)
کیروش یادت بخیر
۱۴:۱۱ ۲۸ مرداد ۱۳۹۹
این دستپخت ماهاست اقای محترم . کیروش بد بود اره
آخرین اخبار