سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شرایط کرونا در دزفول بسیار شکننده و پرخطر است

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول گفت: شرایط کرونا در شهرستان بسیار شکننده و پرخطر است و حفظ این شرایط به اقدامات مردم بستگی دارد

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی فرهمندپور سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان دزفول گفت: شرایط کرونا ویروس در شهرستان بسیار شکننده و پرخطر است و حفظ این شرایط به اقدامات مردم بستگی دارد که باید مراقب بود با رعایت نکردن اصول بهداشتی راه را برای بازگشت وضعیت قرمز هموار نکنند.

او افزود: امسال با توجه به شرایط به وجود آمده مراسم‌های ایام محرم با شرایط خاصی برگزار خواهند شد و بر عزاداری و احترام به قوانین بسیار تاکید می‌شود چراکه این محدودیت‌ها تاثیر مستقیمی بر حفظ سلامت و جان مردم دارد.

فرهمندپور تصریح کرد: رعایت نکات بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری باید اجباری شوند و مسئولان هیئات در این راستا از ورود افرادی که اصول بهداشتی همانند استفاده از ماسک را رعایت نکنند جلوگیری کنند.

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول ادامه داد: پس از دیدار با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مقرر شد هیئاتی که قصد برگزاری مراسمات مجازی را دارند با ثبت نام در سامانه www.heyatonline.ir از ترافیک رایگان و ظرفیت استفاده از ۵ هزار پیامک رایگان در روز برخوردار شوند.

این مقام مسئول گفت: از ظرفیت و ایده جوانان در چگونگی برگزاری مراسم‌ها  استفاده شود ومداحان و سخنوران بسیار در رفتار مردم تاثیرگذار باشند و از مردم بخواهند که به رعایت نکات پایبند باشند و  برای نذورات پیشنهادی اجرایی خواهد شد که بر اساس آن پخت‌وپز اطعام و قربانی‌ها با نظارت کارشناسان بهداشت بصورت متمرکز در یک محل انجام خواهند شد که مردم در صورت تمایل می‌توانند نذورات خود را به صورت نقدی و غیرنقدی در اختیار این گروه قرار دهند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.