سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرونده‌های تخلف ۲۶۶ میلیون ریالی، روی میز تعزیرات خراسان جنوبی

۲۶۶ میلیون ریال پرونده تخلف در طرح تشدید نظارت در خراسان جنوبی برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

تهوری معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،گفت: از ابتدای طرح تشدید نظارت بر بازار و انبار‌ها تاکنون دو هزار و ۹۸ مورد بازرسی توسط تیم‌های بازرسی صورت گرفته است.

او افزود: این بازرسی ها منجر به تشکیل ۵۶ پرونده تخلف به ارزش ۲۶۵ میلیون و ۹۰۹ هزار و ۹۰۰ ریال شده که برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.

تهوری با بیان اینکه در این مدت یک هزار و ۵۶۵ مورد گزارش مردمی نیز از طریق سامانه ۱۲۴ دریافت شده است ادامه داد: از محل رسیدگی به شکایات مردمی بیش از یک میلیارد و ۳۰۶ میلیون و ۳۵۸ هزار ریال در حق شاکیان برگشت داده شد.

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت خراسان جنوبی تصریح کرد: در این طرح علاوه بر بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت از ظرفیت‌های نظارتی پلیس امنیت اقتصادی، اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی و شبکه بهداشت و درمان استان در قالب گشت‌های مشترک نیز استفاده می‌شود.


بیشتر بخوانید 


او اظهار کرد: طرح تشدید نظارت بر بازار و انبار‌ها از هشتم مرداد ماه ۹۹ با هدف ایجاد ثبات نسبی، کاهش التهاب در بازار، افزایش رضایت مندی و ارتقای اعتماد عمومی، توجه به اولویت‌های کالایی و خدماتی نظیر عرضه ماسک، کالا‌های بهداشتی، گوشت مرغ، تخم مرغ، شکر، سیمان، فولاد و آهن آلات، لوازم خانگی و لاستیک خودرو در استان آغاز شده است و به مدت یک ماه ادامه دارد.

انتهای پیام / ط آ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.