سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فروش درختی که ۱۶۶ میلیارد تومان پای ایران آب خورد!

درخت ۶ میلیون یورویی ویلموتس در فضای مجازی به فروش گذاشته شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مارک ویلموتس سرمربی بلژیکی تیم ملی ایران زمانی که قرارداد خود با فدراسیون فوتبال ایران را منعقد کرد به ایران آمده و در مرکز ملی فوتبال ایران درخت صلح و دوستی کاشت، اما پس از گذشت مدتی چندان هم به تعهد مربیگری خود پایبند نماند و در مدت فعالیتش در تیم ملی نیز، فوتبال ایران نتیجه ثمربخشی را از خود به یادگار نگذاشت.

پس از درگیری‌های متعدد، این سرمربی بلژیکی به دلیل تعویق در پرداخت دستمزدش از ایران شکایت کرد و بعد از بررسی‌های انجام شده، ایران محکوم به پرداخت ۶ میلیون یورو معادل ۱۶۵ میلیارد تومان جریمه به این سرمربی بلژیکی شد.


بیشتر بخوانید


حالا کاربران فضای مجازی که معتقدند تنها کار ثمربخشی که ویلموتس در ایران انجام داد کاشت درخت صلح و دوستی بود، عکسی از این درخت را در قالب آگهی فروش طنز در سایت‌های خرید و فروش اینترنتی کالا به قیمت ۶ میلیون یورو درج کرده اند. این اقدام توجه فعالان فضای مجازی را به خود جلب کرده و سوژه رسانه‌ها شده است.

در ادامه تصویر آگهی طنز فروش درخت ویلموتس را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۲:۴۹ ۲۸ مرداد ۱۳۹۹
مگر همین یک گند و زدن !!!! حالا این صداش در اومده !
احسان
۲۱:۲۵ ۲۸ مرداد ۱۳۹۹
یک میلیاردشو میدادید به من میتونستم برای بیست تا سی نفر شغل ایجاد کنم.....(وام با سه سال خواب)
ناشناس
۲۰:۱۵ ۲۸ مرداد ۱۳۹۹
فقط باید گفت لعنت به این فوتبال ..در صورتیکه امروزه بعلت مشکلات عدیده بیماریها . دولت باید تمام قد بفکر ورزش عمومی با امکانات خوب باشد در هر نقطه از شهر وروستا که نتیجه آن سلامتی وکاهش شدید هزینه درمان خانواده وشادابی مردم خواهد شد ودولت باید این دو باشگاه مفت خور استقلال وپرسپولیس را به بخش خصوصی انتقال بدهد