سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت مجدد کارخانه رب اسدآباد تا ده روز آینده

فرماندار شهرستان اسدآباد از فعالیت مجدد کارخانه رب اسدآباد تا ده روز آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، کارخانه رب اسدآباد از سال قبل تعطیل شده و هم اکنون غیرفعال است. این کارخانه که کار کشاورزان اسدآبادی را بسیار راحت کرده بود بعلت مشکلات حقوقی مالکان تعطیل شده و هم اکنون فعال نیست.
این تعطیلی باعث گلایه و انتقاد گوجه کاران اسدآبادی شده است.

جهت روشن‌تر شدن زوایای موضوع گفتگوی با آقایان درویشی فرماندار شهرستان اسدآباد، سرمدی و چهاردولی، کارشناس کشاورزی انجام داده ایم.

مجیددرویشی، فرماندار شهرستان اسدآباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان  گفت: این کارخانه رب اسدآباد هم اکنون دارای مشکل حقوقی مابین مالکان است و پرونده آن در گرگان پیگیری می شود.

او بیان کرد:مکاتبه‌ای با دادسرای گلستان برای این موضوع داشته ایم تا گره کار باز شود.

فرماندار اسدآباد با بیان اینکه در سه روز گذشته بطور مرتب جلساتی با مسئولین استانی داشته ایم تا موضوع هرچه سریعتر حل شود، گفت: این کارخانه مشکلی برای شروع بکار ندارد و فقط منتظر مشخص شدن تکلیف پرونده حقوقی مالکان است.

درویشی گفت: بر مبنای پیگیری‌های انجام شده مقرر شده است اگر تا چند روز آینده مشکل حقوقی مالکان حل نشد تیمی متشکل از اتحادیه تخصصی کشاورزی اسدآباد مدیریت کارخانه را بر عهده گرفته و فعالیت کارخانه از سر گرفته شود.

کیومرث سرمدی، نماینده شهرستان اسدآباد در مجلس شورای اسلامی نیز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان  گفت:  این کارخانه طبق وعده داده شده تا ده روز آینده شروع به فعالیت خواهد کرد.

او بیان کرد: قطعه‌ای فنی از تجهیزات این کارخانه در شهر مشهد در حال تعمیر است و به محض برگشت کارخانه شروع به فعالیت خواهد کرد.

نماینده شهرستان اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: پیگیری زیادی از جانب استانداری، فرمانداری و مجموعه شهرتان در این رابطه طی چند روز اخیر انجام شده است.

محمد چهاردولی،کارشناس کشاورزی نیز به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: فعالیت این کارخانه سود زیادی از لحاظ مالی برای کشاورزان خواهد داشت.

او گفت: تسریع در انجام موضوع، قطع دست دلال‌ها و افزایش قیمت فروش بعلت عدم پرداخت هزینه حمل و نقل سه دلیل مهم برای این است که کارخانه فعال گردد.

این کارشناس کشاورزی با بیان اینکه کارخانه سال قبل تقریبا برای ۸۰ نفر شغل ایجاد کرده بود ، اظهار کرد: مسئولین اسدآباد هرچه سریعتر این موضوع را پیگیری کرده و کارخانه‌ی مهم رب را فعال کنند.

چهاردولی گفت: کارخانه اسدآباد از کارخانه‌های موفق منطقه مثل کارخانه سحر الگوبرداری کند تا شاهد روند مثبت در فعالیت خود باشد.

انتهای پیام/د.ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.