سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۶۲۴ پروژه در هفته دولت در آذربایجان غربی افتتاح و کلنگ زنی می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: ۶۲۴ پروژه در بخش‌های اقتصادی و عمرانی در استان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، علی مصطفوی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی امروز ۲۸ مرداد در جلسه شورای اطلاع رسانی استان ضمن تسلیت فرارسیدن ایام محرم و صفر، اظهار داشت: به سبب تقارن این ایام با هفته دولت، برنامه‌های بزرگداشت این هفته از ۲۹ مرداد تا ۶ شهریور در سطح استان برگزار خواهد شد.

مصطفوی خاطر نشان کرد: هدف از تاکید بر انعکاس دستاورد‌های این هفته تنها امیدبخشی به مردم در شرایط امروز جامعه است تا همگان از خدمات رسانی شبانه روزی دولت و مسئولان آگاه شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با بیان این که ۶۲۴ پروژه در بخش‌های اقتصادی و عمرانی در استان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود، گفت: علی‌رغم تمامی مشکلات اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه برای این تعداد پروژه در هفته دولت ۱۵۰۹ میلیارد تومان هزینه می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه ۳۶۷ پروژه عمرانی و زیربنایی با اعتباری بالغ بر ۵۷۳ میلیارد تومان در این هفته افتتاح می‌شود تصریح کرد: ۹۲ پروژه نیز توسط شهرداری‌های استان به عنوان پروژه‌های خدماتی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت که ارزش اعتباری ۴۵۹ پروژه مذکور ۸۲۳ میلیارد تومان برآورد شده است.

مصطفوی با اشاره به کلنگ زنی ۵۶ پروژه با ارزشی بالغ بر ۱۷۵ میلیارد تومان در هفته دولت در استان، بیان کرد: ۴۷ مورد پروژه اجرایی با اعتبار ۱۲۰ میلیارد تومان و ۹ پروژه شهری با اعتبار ۵۵ میلیارد تومان کلنگ زنی خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی یادآور شد: تعداد ۱۰۹ مورد از این پروژه‌ها به ارزش ۵۱۸ میلیارد تومان اقتصادی و تولیدی است که ۹۷ مورد با اعتبار ۴۶۹ میلیارد تومانی قابل افتتاح بوده و ۱۲ مورد با اعتبار ۴۲ میلیارد تومانی کلنگ زنی می‌شود.

رئیس ستاد بزرگداشت هفته دولت در آذربایجان غربی گفت: یک هزار و ۵۳۷ اشتغال‌زایی با افتتاح این پروژه‌ها صورت می‌گیرد.

مصطفوی با بیان این که ضدانقلاب و معاندان در همه حال به دنبال ناامیدی مردم از نظام و انقلاب جمهوری اسلامی هستند، افزود: مأیوس سازی دشمن با همراهی اصحاب رسانه و مردم صورت می‌گیرد و آنان را از توطئه‌های شوم‌شان باز خواهد داشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی  با اشاره به پیروزی دیپلماتیک اخیر کشورمان در عرصه جهانی، یادآور شد: پیروزی ایران اسلامی در بحث قطع نامه تسلیحاتی آمریکا حقانیت نظام و انقلاب جمهوری اسلامی را به همگان نشان داد.

مدیرکل حوزه و روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی نیز در این جلسه، ابراز داشت: امید آفرینی و بیان خدمات نظام باید در همه حال مدنظر دستگاه‌ها و مسئولان مربوطه قرار گیرد.

محمد باقری با اشاره به اهمیت تهیه، تدوین و انعکاس خدمات دولت و نظام، عنوان کرد: تمامی این اقدامات باید بدون حب و بغض و غرض ورزی‌های شخصی و جناحی انجام پذیرد.

مدیرکل حوزه و روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی تصریح کرد: در راستای ایجاد فضای امیدبخش در جامعه طرح تابش امید برای انعکاس خدمات دولت و عملکرد دستگاه‌ها بویژه در هفته دولت آغاز شده است.

انتهای پیام/ن م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.