رئیس اداره گاز چایپاره از احتمال بهره‌برداری گاز یازده روستای این شهرستان همزمان با هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،رضا قدیم‌خانی، رئیس اداره گاز چایپاره گفت: عملیات گازرسانی به ۷ روستای محور میرزا حسام و ۶ روستای محور تاج خاتون به اتمام رسیده و در آستانه تزریق گاز است که در صورت انجام عملیات تزریق، گاز این روستا‌ها همزمان با هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس اداره گاز چایپاره روستا‌های محور میرزا حسام را شامل: کمال‌آباد، دامداما، شیرین بلاغ، میرزا حسام، یتیم آغلی، قزلجه گل و شیرمحمد با مجموع ۴۱۷ خانوار و نیز روستا‌های محور تاج خاتون را شامل: تاج خاتون، اسماعیل کهریز، قره تپه، قوچاش، پیر یادگار و ترمیش را با مجموع ۲۹۴ خانوار اعلام کرد.

به گفته قدیم‌خانی، روستای شیرمحمد از محور میرزا حسام و همچنین روستای ترمیش از محور تاج خاتون متعلق به شهرستان پلدشت هستند.

رئیس اداره گاز چایپاره، طول شبکه توزیع اجرا شده در پروژه گازرسانی محور میرزا حسام را ۴۴ هزار و ۷۷۲ متر اعلام کرد و افزود: برای گازرسانی به محور تاج خاتون نیز ۳۳ هزار و ۱۱۲ متر شبکه‌گذاری صورت گرفته است.

قدیم خانی  با بیان اینکه گازرسانی به محور میرزا حسام با ۶۶ میلیارد و ۱۸۳ میلیون ریال انجام می‌گیرد، گفت: برای اجرای پروژه محور تاج خاتون نیز ۲۲ میلیارد و ۳۳۸ میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شده بود.

رئیس اداره گاز چایپاره در ادامه به در دست اجرا بودن گازرسانی به ۱۸ مورد از صنایع چایپاره اشاره کرد و افزود: مبلغ پیمان این پروژه هم ۳۴ میلیارد و ۵۹۰ میلیون ریال است.

انتهای پیام/ن م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.