سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بستر سازی برای ایجاد اشتغال با راه اندازی ۳۷۵ واحد صنعتی در استان سمنان

۳۷۵ واحد صنعتی در استان جواز تأسیس دریافت کردند که با راه‌اندازی پروژه‌های مذکور هفت هزار و ۹۰۰ شغل در استان ایجاد می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، فرامرز محبوبی معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون برای ۳۷۵ واحد صنعتی جواز تأسیس صادرشده است، گفت: برای تأسیس این تعداد واحد صنعتی ۳۱ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری پیش‌بینی‌شده است.

او با تأکید بر اینکه با راه‌اندازی پروژه‌های مذکور هفت هزار و ۹۰۰ شغل در استان ایجاد می‌شود، تصریح کرد: در حال حاضر یک هزار و ۶۹۲ واحد صنعتی در استان دارای پروانه بهره‌برداری و مشغول به فعالیت هستند.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان بابیان اینکه ۵۸ هزار میلیارد ریال در این واحد‌ها سرمایه‌گذاری شده است، بیان کرد: زمینه اشتغال بیش از ۴۹ هزار نفر در صنایع استان فراهم‌شده است.

محبوبی در ادامه افزود: در چهار ماه ابتدای سال جاری ۴۷ واحد صنعتی استان پروانه بهره‌برداری دریافت کردند که با سرمایه‌گذاری یک هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال زمینه اشتغال ۶۳۰ نفر را در سطح استان فراهم می‌کند.

او ابراز داشت: در این مدت در مجموع ۴۲۲ مجوز صنعتی در استان سمنان صادرشده است.

انتهای پیام / م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.