سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی شرق استان تهران خبر داد؛

وارد کردن صدمات زیاد خودروهای شوتی به جامعه

سردار عزیزی درباره برخورد پلیس شرق استان تهران با خودروهای شوتی و همچنین صدماتی که این خودروها به جامعه وارد می‌کنند توضیحاتی داد.

سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی شرق استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در پاسخ به سوالی مبنی بر برخورد پلیس شرق استان تهران با خودرو‌های شوتی اظهار کرد: یکی از برنامه‌های پلیس در همه استان‌ها بحث خودرو‌های شوتی است.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران بیان کرد: برنامه‌های خوبی در قالب تور‌های ایست و بازرسی در همه استان‌ها و استان‌های مبدا حرکت این نوع خودرو‌ها وجود دارد.

او با بیان اینکه این خودرو‌ها کنترل می‌شوند گفت: برخورد‌هایی نیز با آنها صورت می‌گیرد و به صورت روزانه در سطح ناجا تعداد زیادی از این نوع وسایل نقلیه توقیف می‌شوند.

سردار عزیزی بیان کرد: خودرو‌های شوتی علاوه بر اینکه به حوزه اقتصاد ما در قالب کالا‌هایی که خارج از حوزه گمرک و به صورت قاچاق از بنادر یا شهر‌های مرزی به مراکز استان‌ها و مراکز کشور منتقل می‌شوند صدمه وارد می‌کنند، ۲ صدمه دیگر نیز به سلامت مردم وارد می‌کنند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران افزود: یکی از صدمات این است که این کالا‌ها هیچ گونه استانداردی در حوزه بهداشتی و ایمنی ندارند، کابر و استفاده کنندگان آن صدماتی را مخصوصا در کالا‌های بهداشتی در این حوزه می‌بینند.

او ادامه داد: مورد دوم صدمه‌ای هست که هم به خودشان و هم به جامعه میزنند و آن هم رعایت نکردن قوانین راهنمایی و رانندگی هست.

سردار عزیزی بیان کرد: ناجا هم برنامه‌های گسترده‌ای را برای این افراد تنظیم کرده به همه رده‌های انتظامی و حقوقی پلیس راه ابلاغ شده است.


بیشتر بخوانید؛


فرمانده انتظامی شرق استان تهران ادامه داد: این خودرو‌ها شناسایی می‌شوند و با آن‌ها برخورد می‌شود.

او با بیان اینکه تمام مشخصات دارندگان خودرو، راننده، استفاده کننده یا مالک خودرو‌ها در سامانه‌های پلیس ثبت و ضبط می‌شوند گفت: در حوزه ما نیز در محور چرمشهر به ورامین این‌ خودروها تردد می‌کنند و در مابقی محور‌ها موضوع تردد خودرو‌های شوتی را نداریم.

سردار عزیزی بیان کرد: پلیس راه، یگان تکاوری ما و فرماندهی انتظامی شهرستان‌های ورامین و قرچک به صورت ویژه طرح‌هایی را در جهت مقابله دارند و اقدامات خوبی نیز در حوزه متوقف کردن، دستگیری و برخورد با کالا‌های قاچاق داشته اند و در دستور کار ما هست.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.