سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش ۲۳ درصدی آمار طلاق در استان کرمانشاه

مدیرکل ثبت احوال استان کرمانشاه، از کاهش ۲۳ درصدی طلاق در چهار ماه سپری شده امسال نسبت به مدت مشابه پارسال خبر داد و گفت: در این مدت شاهد کاهش ۱۳ درصدی آمار ازدواج نیز بوده ایم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ صادق خدادادی مدیرکل ثبت احوال استان کرمانشاه گفت: در  چهار ماه ابتدایی پارسال  یک هزار و ۵۸۰ مورد واقعه طلاق در استان اتفاق افتاد که این رقم امسال به یک هزار و ۲۰۳ مورد کاهش یافت.

او همچنین از ثبت پنج هزار و ۶۹۲ واقعه ازدواج در چهار ماه ابتدایی امسال خبر داد و گفت: پارسال در همین مدت ۶ هزار و ۵۶۴ واقعه ازدواج رخ داده بود.

خدادادی یادآوری کرد: بررسی آمار ثبت شده در ۱۱ پارسال نشان می‌دهد ازدواج‌ها در استان ۳۸ درصد کاهش و طلاق نیز حدود ۲۹ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل ثبت احوال استان کرمانشاه، در ادامه نگاهی به آمار ازدواج و طلاق در سه سال گذشته داشت و گفت: سال ۹۶ آمار ازدواج در استان کرمانشاه به ۱۷ هزار و ۱۴۳ مورد رسید که ۱۵ هزار و ۲۷۹ مورد در مناطق شهری و یک هزار و ۸۶۴ مورد نیز در مناطق روستایی ثبت شد.

او میزان طلاق‌های صورت گرفته در این سال را نیز پنج هزار و ۲۵۴ مورد ذکر کرد و گفت: چهار هزار و ۹۶۰ مورد در مناطق شهری و ۲۹۴ مورد نیز متعلق به مناطق روستایی بوده است.

خدادادی با اشاره به ثبت ۱۶ هزار و ۴۶۱ واقعه ازدواج در سال ۹۷ که ۱۵ هزار و ۱۲۷ مورد در مناطق شهری و یک هزار و ۳۳۴ مورد در مناطق روستایی بوده است، گفت: در این سال همچنین چهار هزار و ۴۷۴ طلاق ثبت شد که چهار هزار و ۲۰۵ مورد در مناطق شهری و ۲۶۹ مورد نیز در مناطق روستایی صورت گرفته است.

مدیرکل ثبت احوال کرمانشاه بیان کرد: پارسال نیز آمار ازدواج در استان به ۱۵ هزار و ۶۸۲ مورد رسید که ۱۴ هزار و ۲۵۱ مورد مربوط به مناطق شهری و یک هزار و ۴۳۱ مورد نیز مربوط به مناطق روستایی بوده است.

او  همچنین از ثبت چهار هزار و ۷۶۶ واقعه طلاق نیز خبر داد و گفت: چهار هزار و ۴۷۹ مورد در مناطق شهری و ۲۸۷ مورد نیز در مناطق روستایی ثبت شده است.

انتهای  پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.