سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جشنواره ملی روز جنگلبان در اراک

جشنواره ملی روز جنگلبان همزمان با سراسر کشور در اراک هم برگزار شد.

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، به همت سازمان جنگل‌ها مراتع و آبخیزداری چهارمین جشنواره ملی روز جنگلبان همزمان با سراسر کشور از طریق ویدئو کنفرانس در اراک هم برگزار شد.

عبدالحسین محمدی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی گفت: در این جشنواره برخی از مسئولان و تعدادی از جنگلبانان حضور داشتند و در پایان این جشنواره از آنان تقدیر شد.

محمدی افزود: به منظور حفاظت از منابع طبیعی جنگل‌ها و اراضی ملی کشور ۲۵ شهید و ۵۰۰ مصدوم تقدیم شده که۲۰ نفر از شهدا از نیرو‌های خدوم جنگلبانی هستند.

چهارمین جشنواره ملی روز جنگلبان با رویکرد ایثار و شهادت با حضور معاون وزیر و رییس سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشوردر سازمان جنگل‌ها برگزار و در استان‌ها بصورت ویدیو کنفرانس برگزار شد.

جشنواره ملی روز جنگلبان با هدف ارج نهادن به زحمات جنگلبانان کشور امسال به دلیل شرایط خاص بهداشتی بصورت ویدیو کنفرانس برگزار شد و انتخاب جنگلبان‌ها برعهده منابع‌طبیعی استان‌ها گذاشته شد و هر استان جنگلبان نمونه، را به ستاد جشنواره معرفی کرد.

جنگلبانان و ایثارگران منتخب منابع طبیعی امروز در این جشنواره با حضور در اداره کل منابع طبیعی استان مربوطه از طریق ارتباط تصویری از سوی رییس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور و مدیران کل استان‌ها مورد تقدیر قرارگرفتند.

انتهای پیام/ ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.