سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تسهیل‌گری در ثبت شرکت‌ها سبب بهبود روند کسب و کار ‌می‌شود

معاون استاندار لرستان با اشاره به ایجاد پنجره واحد فیزیکی در لرستان گفت: تسهیل‌گری در ثبت شرکت‌ها سبب بهبود روند کسب و کار در لرستان می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، اسد عبدالهی معاون استاندار لرستان در جلسه بررسی ایجاد پنجره واحد فیزیکی شروع کسب و کار در لرستان اظهارداشت: وزارت امور اقتصادی براساس قانون برنامه پنج ساله ششم اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و مصوبه هیئت مقررات‌زدایی و تسهیل صدور مجوز‌های کشور اقدام به راه‌اندازی پنجره واحد فیزیکی شروع کسب و کار کرده است.

وی هدف از ایجاد پنجره واحد فیزیکی را تسهیل‌گری و کاهش زمان مراحل شروع کسب و کار دانست و افزود: این طرح با تسهیل‌گری در ثبت شرکت‌ها سبب بهبود روند شروع کسب و کار می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان یکی از مهمترین دستاورد‌های اجرای طرح مذکور را ثبت شرکت‌های با مسئولیت محدود در کوتاه‌ترین زمان (نهایتاً در چهار روز) دانست و عنوان کرد: در این رابطه تمامی استان‌ها ملزم به ایجاد پنجره واحد فیزیکی شده‌اند که در لرستان نیز برای ایجاد واحد فیزیکی لازم است دستگاه‌های اجرایی مرتبط در ارائه راهکار‌های مناسب با این موضوع همکاری و مشارکت داشته باشند.

وی بیان کرد: در توسعه کسب و کار عواملی از جمله آگاهی بخشی، اطلاع رسانی و آموزش نیروی کار توانمند بسیار موثر است.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.