سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرایی شدن سامانه مدیریت الکترونیک پارک حاشیه‌ای

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه با اشاره به تکمیل مقدمات اجرایی شدن سامانه «مدیریت الکترونیک پارک حاشیه‌ای»، گفت : برای اجرای این طرح منتظر ابلاغ کُد جریمه از سوی پلیس هستیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محسن ارجمندی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه با اشاره به تکمیل سامانه مدیریت الکترونیک پارک حاشیه‌ای و آماده سازی مراحل اجرای آن در شهر کرمانشاه، گفت : در حال حاضر تمام مقدمات شامل نصب تابلو، خط کشی، تعیین تعرفه، راه اندازی سیستم الکترونیک و... انجام شده و آماده شروع طرح هستیم.

او گفت : هم اکنون برای اجرای طرح منتظر ابلاغ کُد جریمه پلیس هستیم که به محض ابلاغ آن، این طرح اجرایی خواهد شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه هدف از اجرای این طرح را توزیع عادلانه جای پارک خودرو در معابر شهری به منظور پیشگیری از پارک دوبل خودرو‌ها و کاهش ترافیک شهری عنوان کرد.

ارجمندی افزود: برای اجرای این طرح چهار هزار «محل پارک» در ۳۶ معبر اصلی شهر کرمانشاه شناسایی شده و در حال حاضر مقدمات اجرای طرح در تعدادی از معابر محدوده ۲۲ بهمن فراهم شده و با شروع طرح، به تدریج در هر ۳۶ معبر اصلی شهر اجرایی خواهد شد.

این مسئول با اشاره به تصویب تعرفه "پارک حاشیه ای" از سوی شورای شهر کرمانشاه، ادامه داد: تعرفه‌ها در این طرح متغیر است، اما سقف آن حداکثر ۲۲۰۰ تومان است و برای پارک‌های کمتر از نیم ساعت نیز مبلغی دریافت نمی‌شود.

ارجمندی گفت: در این طرح با فراهم کردن برخی امکانات در محل‌های پارک، امکان پرداخت الکترونیکی برای افراد به چهار روش قابل انجام است.

او افزود: در این طرح همچنین سه دستگاه خودرو مجهز به «پلاک خوان» وضعیت پارک در چهار هزار جایگاه و نیز پرداخت هزینه پارک توسط رانندگان را رصد می‌کنند .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.