سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف بیش از ۱۰۴ کیلوگرم تریاک از مخفیگاه قاچاقچی مواد مخدر

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز از کشف ۱۰۴ کیلو و ۱۰۰ گرم تریاک در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان‌های البرز و کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، علی عسکری، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز متمرکز بر روی عناصر خرید و فروش مواد مخدر مشخص شد، فردی در امر خرید و فروش مواد مخدر با اوزان بالا فعالیت دارد و به تازگی مقدار قابل توجهی تریاک را از قاچاقچیان خریداری کرده و آن را در مخفیگاه خود در شهرستان شهربابک استان کرمان دپو کرده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز افزود: بلافاصله موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان اطلاع داده شد و اکیپی از ماموران با پشتیبانی و هدایت اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز به مخفیگاه متهم اعزام شده و در یک عملیات غافلگیرانه نامبرده را دستگیر و به پلیس مبارزه با مواد مخدر منتقل کردند.

سرهنگ عسکری گفت: در بازرسی از منزل متهم ۱۰۴ کیلو و ۱۰۰ گرم تریاک کشف شد که به همراه متهم تحویل مراجع قضایی شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز گفت: مبارزه با مواد مخدر رابطه مستقیم با کاهش جرائم و آسیب‌های اجتماعی دارد و پلیس البرز با پیشگیری از ورود مواد به استان قصد دارد عرصه برای فعالیت قاچاقچیان مواد مخدر تنگ کند.

انتهای پیام / ر. ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.